Mazars: Νέα Chief Communication, Marketing & Brand Officer
Η Cécile Kossoff αναλαμβάνει καθήκοντα Group Chief Communication, Marketing & Brand Officer.
H Cécile πηγαίνει στη Mazars για να μεταφέρει την 25ετή της εμπειρία στους τομείς του Marketing, της Επικοινωνίας και του Brand Management. Τα 12 τελευταία χρόνια ήταν υπεύθυνη χάραξης στρατηγικής Βranding, Επικοινωνίας και Εταιρικής Φήμης της McKinsey & Company παγκοσμίως. Πριν την McKinsey υπήρξε Marketing & Communications Director στην LexisNexis France (Reed Elsevier Group).
Στη Mazars, η Cécile θα συνεργάζεται στενά με το Executive Board του Ομίλου και θα αναφέρεται στον Hervé Hélias, Group CEO της Mazars. Ανάμεσα στα καθήκοντα της Cécile θα είναι η ενίσχυση του Brand, η επικοινωνία της αξίας των υπηρεσιών της Mazars και το Business Development της εταιρείας παγκοσμίως.
Ο Hervé Hélias, Group CEO της Mazars δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι και καλωσορίζουμε την Cécile, ένα τόσο έμπειρο στέλεχος με ηγεσία σκέψης, το leadership team της Mazars. H Cécile έρχεται σε μια χρονική στιγμή που η Mazars έχει στόχο να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αύξηση ανταγωνιστικότητας στις αγορές και να προσελκύσει νέους πελάτες. Η εμπειρία και οι δράσεις της θα είναι μείζονος σημασίας στον τρόπο επικοινωνίας μας με τους πελάτες, στο ποιοι είμαστε, τι κάνουμε και τι περισσότερο παρέχουμε στους πελάτες μας σε αντίθεση με άλλες εταιρείες. Εκτός από τα βασικά της καθήκοντα, η Cecile θα βοηθήσει την Mazars να διαμορφώσει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ποικιλομορφίας στον εργασιακό χώρο, αξιοποιώντας της δεκαετή της εμπειρία ως co-author και leader της σειράς μελετών της McKinsey με τίτλο “Women Matter”. Σύμφωνα με τον Lauren Choain, Chief People Office του Group της Mazars: H βαθιά της γνώση και ο ισχυρός ηγετικός της ρόλος στο συγκεκριμένο θέμα θα είναι το βασικό πλεονέκτημα του Ομίλου να κάνει ακόμα ένα βήμα για την εκπλήρωση της αποστολής μας, βάσει των αξιών που μας διέπουν".
H Cécile πηγαίνει στη Mazars για να μεταφέρει την 25ετή της εμπειρία στους τομείς του Marketing, της Επικοινωνίας και του Brand Management. Τα 12 τελευταία χρόνια ήταν υπεύθυνη χάραξης στρατηγικής Βranding, Επικοινωνίας και Εταιρικής Φήμης της McKinsey & Company παγκοσμίως. Πριν την McKinsey υπήρξε Marketing & Communications Director στην LexisNexis France (Reed Elsevier Group).
Στη Mazars, η Cécile θα συνεργάζεται στενά με το Executive Board του Ομίλου και θα αναφέρεται στον Hervé Hélias, Group CEO της Mazars. Ανάμεσα στα καθήκοντα της Cécile θα είναι η ενίσχυση του Brand, η επικοινωνία της αξίας των υπηρεσιών της Mazars και το Business Development της εταιρείας παγκοσμίως.
Ο Hervé Hélias, Group CEO της Mazars δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι και καλωσορίζουμε την Cécile, ένα τόσο έμπειρο στέλεχος με ηγεσία σκέψης, το leadership team της Mazars. H Cécile έρχεται σε μια χρονική στιγμή που η Mazars έχει στόχο να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αύξηση ανταγωνιστικότητας στις αγορές και να προσελκύσει νέους πελάτες. Η εμπειρία και οι δράσεις της θα είναι μείζονος σημασίας στον τρόπο επικοινωνίας μας με τους πελάτες, στο ποιοι είμαστε, τι κάνουμε και τι περισσότερο παρέχουμε στους πελάτες μας σε αντίθεση με άλλες εταιρείες. Εκτός από τα βασικά της καθήκοντα, η Cecile θα βοηθήσει την Mazars να διαμορφώσει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ποικιλομορφίας στον εργασιακό χώρο, αξιοποιώντας της δεκαετή της εμπειρία ως co-author και leader της σειράς μελετών της McKinsey με τίτλο “Women Matter”. Σύμφωνα με τον Lauren Choain, Chief People Office του Group της Mazars: H βαθιά της γνώση και ο ισχυρός ηγετικός της ρόλος στο συγκεκριμένο θέμα θα είναι το βασικό πλεονέκτημα του Ομίλου να κάνει ακόμα ένα βήμα για την εκπλήρωση της αποστολής μας, βάσει των αξιών που μας διέπουν".