McDonald’s: Νέος global VP of brands ο C. Mitchell
Ο Colin Mitchell ολοκλήρωσε την πορεία 16 χρόνων στην Ogilvy & Mather κι εντάχθηκε στη McDonald's για να αναλάβει καθήκοντα global Vice President of brands.
Ο Mitchell που μέχρι πρόσφατα αποτελούσε επικεφαλής strategic planning της εταιρείας του WPP, θα επιχειρήσει να εκφράσει το brand vision και positioning της αλυσίδας εστιατορίων, καθώς και "σημαντικά κομμάτια του brand McDonald's, όπως η διαφήμιση, η οπτική ταυτότητα και η συσκευασία". Προϊστάμενή του θα είναι η global chief marketing officer της McDonald's, Silvia Lagnado.
"Ο Colin θεωρείται ευρέως σαν ένας από τους πιο ταλαντούχους planners στη διαφημιστική βιομηχανία και είμαστε ενθουσιασμένοι που τον υποδεχόμαστε στην εταιρεία μας, σε μια πολύ σημαντική περίοδο" ανέφερε η Lagnado. Ο Mitchell έχει εργαστεί για brands, όπως η Coca Cola, η IBM και η BlackRock και θα μετακινηθεί από τη Νέα Υόρκη στο Σικάγο για τις ανάγκες του νέου του ρόλου.
Η πρόσληψή του προκύπτει σε μια περίοδο που η αλυσίδα εφαρμόζει το Turnaround Plan, το οποίο απέδωσε αύξηση 6,2% στις same store πωλήσεις παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του έτους. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργική αναθεώρηση στις ΗΠΑ.
Ο Mitchell που μέχρι πρόσφατα αποτελούσε επικεφαλής strategic planning της εταιρείας του WPP, θα επιχειρήσει να εκφράσει το brand vision και positioning της αλυσίδας εστιατορίων, καθώς και "σημαντικά κομμάτια του brand McDonald's, όπως η διαφήμιση, η οπτική ταυτότητα και η συσκευασία". Προϊστάμενή του θα είναι η global chief marketing officer της McDonald's, Silvia Lagnado.
"Ο Colin θεωρείται ευρέως σαν ένας από τους πιο ταλαντούχους planners στη διαφημιστική βιομηχανία και είμαστε ενθουσιασμένοι που τον υποδεχόμαστε στην εταιρεία μας, σε μια πολύ σημαντική περίοδο" ανέφερε η Lagnado. Ο Mitchell έχει εργαστεί για brands, όπως η Coca Cola, η IBM και η BlackRock και θα μετακινηθεί από τη Νέα Υόρκη στο Σικάγο για τις ανάγκες του νέου του ρόλου.
Η πρόσληψή του προκύπτει σε μια περίοδο που η αλυσίδα εφαρμόζει το Turnaround Plan, το οποίο απέδωσε αύξηση 6,2% στις same store πωλήσεις παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του έτους. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργική αναθεώρηση στις ΗΠΑ.