To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέο μέλος στην ομάδα Brand Strategy της 2yolk

Νέο μέλος στην ομάδα Brand Strategy της 2yolk
Από τις αρχές του 2018, η 2yolk υποδέχτηκε την Brand Strategist Γιάννα Δρούγα και εγκαινίασε μία περίοδο αναβαθμισμένων strategy services για το portfolio των εγχώριων και διεθνών πελατών της.

Η Γιάννα Δρούγα διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε Design and Branding Strategy και μία σημαντική πορεία σε επιφανείς branding & design εταιρίες στο Λονδίνο, όπως οι Saffron, Elmwood και Path. Έχει εργαστεί σε διεθνή corporate και FMCG branding project, ανάμεσα σε άλλους, για τους Mars Group, Reckitt Benckiser, GSK, Ferrero, JTI, ASDA και Flying Tiger Copenhagen. 

Με τη νέα αυτή συνεργασία, σε συνδυασμό με τη μακρά παρουσία της Ολυμπίας Αϊβάζη στο ίδιο τμήμα, η 2yolk αποτελεί ένα από τα ελάχιστα ελληνικά γραφεία που προσεγγίζουν ολιστικά το branding, μελετώντας τις ανάγκες των καταναλωτών και τις τάσεις της αγοράς πριν από κάθε άλλο σχεδιασμό.

Η Εμμανουέλα Μπιτσαξάκη, Managing Director της 2yolk, δήλωσε «Τα τελευταία χρόνια, τόσο η διαχείριση μεγάλων ελληνικών brand όσο και οι συνεργασίες μας με τις Pinar και Sadafco, ηγετικές βιομηχανίες τροφίμων σε Τουρκία και Σαουδική Αραβία αντίστοιχα, μας δίνουν κάθε λόγο να πιστεύουμε στον καλό… αλλά και τον καλύτερο εαυτό μας. Σε αυτή την εξελικτική πορεία, η συνάντησή μας με τη Γιάννα Δρούγα υπόσχεται πολλά».