To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέος global media director στην P&G

Νέος global media director στην P&G
Η Procter & Gamble προχώρησε στην πρόσληψη του Gerry D'Angelo από τη Mondelez, προκειμένου να του αναθέσει καθήκοντα global media director.

Ο D'Angelo θα έχει σαν προϊστάμενη την vice-president, worldwide brand operations, Doreen Bayliff και θα επιβλέπει το μεγαλύτερο Media budget στον κόσμο, ύψους 7,2 δισ. δολαρίων (αυξημένο κατά 0,8% φέτος, ενώ αντιστοιχεί στο 11% των παγκόσμιων πωλήσεων). Στο παρελθόν, υπήρξε director των media στην Ευρώπη για λογαριασμό της Mondelez, στην οποία βρισκόταν από το 2009, ενώ παλαιότερα εργάστηκε σε Samsung και Sky.

"Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Procter & Gamble, στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνουμε για να χτίσουμε τις media ικανότητες των brands μας" ανέφερε ο global brand officer της εταιρείας, Marc Pritchard.

"Κατά τη διάρκεια της ιστορίας της, η P&G έχει υπάρξει καινοτόμος στο πεδίο της διαφήμισης και των media. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με σημαντικούς επαγγελματίες του marketing, ώστε να αξιοποιήσουμε δεδομένα και τεχνολογία προς όφελος μιας εκ των μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο" σχολίασε ο D' Angelo.