Νέος Managing Director στο ShoppingNetwork
Νέος Managing Director στο ShoppingNetworkΜε αφορμή την ανάληψη των συγκεκιρμένων καθηκόντων, ο ίδιος δήλωσε: «Ζούμε σε μια εποχή όπου διαρκώς εξελίσσεται ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος επεξεργάζεται πληροφορίες, αποφασίζει και δρα. Το ShoppingNetwork δημιουργήθηκε για να ενδυναμώσει τις προσπάθειες εμπορικών εταιρειών να αυξήσουν τις πωλήσεις τους προωθώντας τα προϊόντα τους παγκοσμίως μέσω αποδεδειγμένα αποτελεσματικών ψηφιακών καναλιών διανομής».
Ο Γ. Χατζόπουλος είναι διακεκριμένο στέλεχος της αγοράς με προϋπηρεσία σε εταιρείες όπως οι Rascal (Όμιλος Fortune), InternetQ και Intracom.