To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο Τάσος Αργυρός στην Exit Bee

Ο Τάσος Αργυρός στην Exit Bee

Καθήκοντα VP of Sales στην Exit Bee αναλαμβάνει από τα μέσα Μαΐου ο Τάσος Αργυρός. Πρόκειται για ένα στέλεχος με τεράστια εμπειρία στο χώρο του Marketing, της Διαφήμισης & Επικοινωνίας και των MME.  Έχει εργαστεί σε μερικά από τα μεγαλύτερα Ελληνικά (Ελευθεροτυπία, Ελ. Τύπος) και διεθνή Μέσα (Metro Intl, HuffPost) και Διαφημιστικά Δίκτυα (Publicitas), αλλά και ως ανεξάρτητος σύμβουλος Επικοινωνίας, Marketing & Business Development, σε εταιρίες τεχνολογίας, Digital και ΜΜΕ.  Τα τελευταία χρόνια είχε την συνολική ευθύνη για την εμπορική πολιτική & ανάπτυξη του Ομίλου 24Media, ενώ παράλληλα διδάσκει Digital Marketing & Advertising ως επισκέπτης καθηγητής σε κρατικά Πανεπιστήμια (ΑΣΟΕΕ) και ιδιωτικές σχολές (BCA).

Η νεοφυής επιχείρηση Exit Bee, η οποία δραστηριοποιείται από το 2016 στον χώρο της online διαφήμισης, εξασφάλισε πρόσφατα χρηματοδότηση ύψους 350.000 ευρώ.  Πρόκειται για την πρώτη φάση χρηματοδότησης της εταιρείας από το επενδυτικό σχήμα Uni.Fund, γεγονός που της επιτρέπει να αναβαθμίσει τεχνολογικά το προϊόν της, να ενισχύσει την ομάδα της και να εισέλθει σε αγορές στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξή της.  

Η Exit Bee έχει αναπτύξει μία διαφημιστική πλατφόρμα για διαφημιζόμενους ή διαφημιστικές εταιρείες που επιθυμούν να προβληθούν, αλλά και μία νέα πηγή εσόδων για τους publishers. H εταιρεία αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών, προβλέποντας τη στιγμή που ο επισκέπτης θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα ώστε εκείνη τη στιγμή να του «σερβίρει» το διαφημιστικό μήνυμα.  Σημειώνεται ότι η απόδοση των διαφημίσεων αυτών (smart exit ads) είναι έως και 30 φορές υψηλότερη σε σχέση με εκείνη των παραδοσιακών διαφημιστικών εκστρατειών.  

Η Exit Bee δραστηριοποιείται ήδη σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Κένυα και Ν. Αφρική, ενώ με τη στήριξη του προγράμματος egg της Eurobank ταξίδεψε πρόσφατα και στο Τορόντο.  Στόχος της πλέον είναι να ενισχύσει την παρουσία της στις υφιστάμενες αγορές, να επεκταθεί σε αγορές της Ανατολικής Ευρώπης και να εισέλθει στο μέλλον στη αγορά των ΗΠΑ και άλλων χωρών της Ευρώπης.