OgilvyOne: Νέος επικεφαλής στο Performance Marketing Unit
Ο Κωνσταντίνος Σκλήρης είναι ο νέος επικεφαλής στο Performance Marketing Unit της OgilvyOne.
Προερχόμενος από την iProspect (πρώην Mindworks) στην οποία εργάστηκε για 9 χρόνια, διαθέτει μεγάλη εμπειρία σχετικά με όλο το φάσμα των performance marketing υπηρεσιών.
H OgilvyOne διαθέτει εξιδεικευμένο τμήμα προσφέροντας υπηρεσίες όπως Data Driven Media Strategy, Paid Social & Social CRM, Search, Display, Conversion Optimization, Data & Analytics , Audience Insights, Marketing Technology. Ανάμεσα στους πελάτες της που απολαμβάνουν τις παραπάνω υπηρεσίες συγκαταλέγονται οι: IKEA, Nespresso, Aegean Airlines, AXA Insurance, Coca-Cola 3E, COTY.
Προερχόμενος από την iProspect (πρώην Mindworks) στην οποία εργάστηκε για 9 χρόνια, διαθέτει μεγάλη εμπειρία σχετικά με όλο το φάσμα των performance marketing υπηρεσιών.
H OgilvyOne διαθέτει εξιδεικευμένο τμήμα προσφέροντας υπηρεσίες όπως Data Driven Media Strategy, Paid Social & Social CRM, Search, Display, Conversion Optimization, Data & Analytics , Audience Insights, Marketing Technology. Ανάμεσα στους πελάτες της που απολαμβάνουν τις παραπάνω υπηρεσίες συγκαταλέγονται οι: IKEA, Nespresso, Aegean Airlines, AXA Insurance, Coca-Cola 3E, COTY.