Στην Asset Ogilvy PR ο Γιώργος Γεωργατζής
Καθήκοντα Account Director στην Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε ο Γιώργος Γεωργατζής.
Ο Γιώργος Γεωργατζής είναι ένας έμπειρος επαγγελματίας στον τομέα των μέσων μαζικής επικοινωνίας με υψηλή τεχνογνωσία σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, βασισμένη τόσο στην 16χρονη δημοσιογραφική του καριέρα (Αρχισυντάκτης του περιοδικού InfoCom - Weekly Telecom και Υπεύθυνος Επικοινωνίας & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης των Συνεδρίων Info-ComWorld σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία), όσο και ως Επικεφαλής Γραφείων Τύπου (Forthnet Group & Restis Group), αλλά και ως Social Media Strategist (Bakers Digital Communications).
Έχει διαχειριστεί, ενισχύσει κι αναδείξει την ψηφιακή παρουσία ενός εκτενούς εύρους πελατών (ΟΤΕ, Coca-Cola 3E, Coca-Cola Hellas, Μυτιληναίος, EΠΑ Αττικής, SAP Hellas, IBM Hellas, κλπ.) και brands (AEGEAN Airlines, Praktiker, Marketing Greece, κλπ.), καθώς και μεγάλων οργανισμών του δημόσιου τομέα (ΤΑΙΠΕΔ), αξιοποιώντας την εμπειρία του στη δημοσιογραφία, στις δημόσιες σχέσεις και στα Social Media.
Ειδικεύεται στη διαχείριση της εταιρικής φήμης στο Διαδίκτυο (online reputation management), καθώς και στην ολιστική στρατηγική επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον: content management, crisis management, native advertising και digital storytelling.
Ο Γιώργος Γεωργατζής είναι ένας έμπειρος επαγγελματίας στον τομέα των μέσων μαζικής επικοινωνίας με υψηλή τεχνογνωσία σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, βασισμένη τόσο στην 16χρονη δημοσιογραφική του καριέρα (Αρχισυντάκτης του περιοδικού InfoCom - Weekly Telecom και Υπεύθυνος Επικοινωνίας & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης των Συνεδρίων Info-ComWorld σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία), όσο και ως Επικεφαλής Γραφείων Τύπου (Forthnet Group & Restis Group), αλλά και ως Social Media Strategist (Bakers Digital Communications).
Έχει διαχειριστεί, ενισχύσει κι αναδείξει την ψηφιακή παρουσία ενός εκτενούς εύρους πελατών (ΟΤΕ, Coca-Cola 3E, Coca-Cola Hellas, Μυτιληναίος, EΠΑ Αττικής, SAP Hellas, IBM Hellas, κλπ.) και brands (AEGEAN Airlines, Praktiker, Marketing Greece, κλπ.), καθώς και μεγάλων οργανισμών του δημόσιου τομέα (ΤΑΙΠΕΔ), αξιοποιώντας την εμπειρία του στη δημοσιογραφία, στις δημόσιες σχέσεις και στα Social Media.
Ειδικεύεται στη διαχείριση της εταιρικής φήμης στο Διαδίκτυο (online reputation management), καθώς και στην ολιστική στρατηγική επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον: content management, crisis management, native advertising και digital storytelling.