To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αυτό που θέλουν... οι νέοι!

Αυτό που θέλουν... οι νέοι!
Αυτό που θέλουν... οι νέοι!

Σκοπός της ημερίδας, που διοργανωθηκε σε συνεργασία με το ΣΕΔΕΑ, ήταν η παρουσίαση έρευνας για την κατανόηση των νεανικών κοινών, προκειμένου στελέχη της επικοινωνίας και διαφημιζόμενοι να «επικοινωνούν» αποτελεσματικά με τους νέους (ηλικίας 12-24).

Όπως προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα, τα touch points που «αγγίζουν» τους νέους σήμερα (κατά σειρά προτεραιότητας) είναι: Διαφημίσεις σε στάσεις λεωφορείων/metro, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, γήπεδο/συναυλιακοί χώροι, τηλεόραση, promotions, διαφημίσεις στο σινεμά (& stands) και φυλλάδια.

Το Internet φαίνεται να αποτελεί για όλες τις ηλικιακές ομάδες πηγή πληροφοριών και ενημέρωσης, επικοινωνία, διασκέδαση, διευκόλυνση, αλλά το σημαντικότερο από όλα, είναι πως πλέον θεωρείται ένα μέσο το οποίο παρέχει τη δυνατότητα να ζει κανείς παράλληλα την ιδεατή του ζωή.

Χαρακτηριστικό, πάντως, της έρευνας είναι ότι οι σχέσεις των νέων σήμερα χαρακτηρίζονται από δυσπιστία, επιφυλακτικότητα, κινούνται επιφανειακά και οι καλοί φίλοι μειώνονται. Σημειώνεται ότι η έρευνα διενεργήθηκε από τις εταιρείες GFK και Abacus για λογαριασμό της ΕΔΕΕ και του ΣΕΔΕΑ.