To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Brands: Το αντίδοτο στην ύφεση!

Brands: Το αντίδοτο στην ύφεση!
Brands: Το αντίδοτο στην ύφεση!

Κατά τη διάρκεια του workshop o καθηγητής McDonald θα αποκωδικοποιήσει τον πυρήνα των Ισχυρών Brands και θα υποδείξει τους μηχανισμούς διαχείρισης, έτσι ώστε να τεθούν οι βάσεις για τη δημιουργία βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος… Επίσης, ο καθηγητής θα υποδείξει πώς τα άυλα περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης –και ειδικότερα τα Brands- μπορεί να αποτιμηθούν, έτσι ώστε ο κάθε Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ να μπορεί να αποδείξει στο Διοικητικό Συμβούλιο και στο επενδυτικό κοινό ότι οι στρατηγικές τους θα δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία στους μετόχους της επιχείρησης. Σημαντική αναφορά επίσης, θα γίνει στον τρόπο δημιουργίας και υιοθέτησης «Bullet Proof» στρατηγικών, ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο μείωσης των πωλήσεων και των κερδών.

Professor Malcolm McDonald
Emeritus Professor, MA (Oxon), MSc, PhD, DLitt. FCIM FRSA

1 από τους 6 Γκουρού του Mάρκετινγκ Παγκοσμίως

Είναι γνωστός ως ο στρατηγός του Μάρκετινγκ με την κατ’ εξοχήν δημιουργική και εμπεριστατωμένη σκέψη και προσέγγιση. Διεξάγει μια σειρά από πρακτικά σεμινάρια στα οποία ενσωματώνονται οι τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης του Μάρκετινγκ, αλλά και των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την επιχειρηματική ανάπτυξη και την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

Είναι ειδικός στην έρευνα Μάρκετινγκ και συγγραφέας 41 βιβλίων, συμπεριλαμβανομένων και των best sellers: «Marketing Plans: how to prepare them; how to use them». Tο πιο πρόσφατο βιβλίο του «Marketing Due Diligence» έχει χαρακτηριστεί ως βιβλίο της χρονιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει και μεγάλη διεθνή πανεπιστημιακή και  συμβουλευτική εμπειρία, αφού συνδύασε επιτυχώς πανεπιστημιακή και διευθυντική καριέρα. Επί χρόνια διετέλεσε Διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας Canada Dry. Είναι πρόεδρος έξι εταιρειών και συμμετέχει ενεργά στα διοικητικά συμβούλια μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, όπως IBM,  Xerox, BP, κ.ά.



WORKSHOP • ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ, 18:00 - 21:00 • Κτίριο ΑΚΤΟ Ευελπίδων 11Α, Πεδίον Άρεως

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ


• Ο ρόλος του Ολιστικού Μάρκετινγκ σε περιόδους οικονομικής ύφεσης
• Γιατί οι επιχειρήσεις και οι managers αποτυγχάνουν να διαχειριστούν από κοινού επιτυχώς τα Brands
• Ο ρόλος και η συνεισφορά των Brands στην εμπορική επιτυχία
• Brand Value, πώς μπορεί να προσδιοριστεί και να μετρηθεί
• Δημιουργία «Bullet Proof» στρατηγικών

To workshop απευθύνεται σε: Προέδρους Δ.Σ. & Διευθύνοντες Συμβούλους - Ανώτατα & Ανώτερα Διευθυντικά Στελέχη - Στελέχη των Διευθύνσεων Marketing & Πωλήσεων - Brand Managers & Product Managers - Επαγγελματίες Δημοσίων Σχέσεων & Εταιρικής Επικοινωνίας

www.brandsworkshop.gr

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΕΣΒΕΠ (Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων)
KAI ΤΟΥ ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος)

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: DIRECTION ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Α.Ε. - AKTO College


Πληροφορίες: κα Μαριλένα Κουλούκη, 210 7712400 (εσωτ. 210), email: mkoulouki@direction.gr ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ