To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η ψηφιακή διαφήμιση την επόμενη δεκαετία

Η ψηφιακή διαφήμιση την επόμενη δεκαετία
Η ψηφιακή διαφήμιση την επόμενη δεκαετία

Σημαντικά στελέχη της ευρωπαϊκής αγοράς του digital marketing, όπως οι Luc TranThang, VP & Head of Digital Advertising Business worldwide, Orange Advertising, Ruud Wanck, Head Of Interaction EMEA, GroupM/WPP, Mike Read, SVP & Man. Dir., comScore Europe, Tom Bowman, VP Global Ad Strategy & Operations, BBC, βρέθηκαν στο Athens Metropolitan Expo και μετέφεραν στο ελληνικό κοινό το όραμά τους για το μέλλον της digital διαφήμισης, από τις οπτικές γωνίες ενός διαφημιστή, ενός εκδότη, μιας εταιρείας μετρήσεων και ενός παρόχου υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Τη λίστα των ομιλητών από το εξωτερικό συμπλήρωσαν οι Robert Bridge, B2B Marketing Director EMEA, Yahoo!, και Justin Dewhirst, Area Executive Producer, CEE & MEA, MSN, με ενδιαφέροντα case studies από πανευρωπαϊκές multi-platform καμπάνιες.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης παρακολούθησαν οι συμμετέχοντες τις παρουσιάσεις των Σταύρου Δρακουλαράκου, Director of Operations & Deputy CEO της 24 Media, και Κατερίνας Καραγιάννη, Head of Digital Marketing, Atcom. Το συνέδριο έκλεισε με 2 panels από την ελληνική αγορά, όπου στο πρώτο συζητήθηκε το θέμα της δημιουργικότητας στο digital advertising, και κατά πόσο η τοπική αγορά έχει εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που προσφέρονται, ενώ στο δεύτερο panel, συζητήθηκε η έννοια της αποτελεσματικότητας στην εποχή της ψηφιακής διαφήμισης. Σημειώνεται ότι στην οργάνωση παραγωγής του συνεδρίου συμμετείχε και η Direction Εκδoτικός Οργανισμός.