To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η ψηφιακή εποχή αλλάζει το επιχειρείν

Η ψηφιακή εποχή αλλάζει το επιχειρείν
Η ψηφιακή εποχή αλλάζει το επιχειρείν

Το 4ο Συνέδριο του Hellenic CIO Forum, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με θέμα «Driving Digital Business», ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Το ετήσιο συνέδριο, που λειτουργεί στο πλαίσιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ, έχει γίνει πλέον θεσμός.

Φέτος είχε έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, οι προσκεκλημένοι, εκτός των CIOs-μελών του, εκπρόσωπων τύπου από το χώρο της πληροφορικής, στελεχών από την ακαδημαϊκή κοινότητα, υψηλόβαθμων στελεχών Πληροφορικής των μεγαλύτερων εταιριών και οργανισμών στην Ελλάδα, ήταν για πρώτη φορά καλεσμένοι Chief Marketing Officers μεγάλων εταιρειών όπου μαζί τους έγινε συζήτηση για το Digital state των εταιρειών και το πώς κοινές προσπάθειες θα αποδώσουν στις εταιρείες που θα κάνουν αυτό το βήμα.

Χαιρετισμό στους συνέδρους απηύθυναν ο κ. Νίκος Χριστοδούλου, Group CIO της Εθνικής Τράπεζας και Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ, και ο κ. Ξενοφών Λιαπάκης, Group CIO της Interamerican και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Hellenic CIO Forum.

Κεντρικοί ομιλητές του συνεδρίου ήταν ο  κ. Freddy Van den Wyngaert, VP, Global CIO της Agfa Gevaert και Πρόεδρος του European CIO Association καθώς και ο κ. Christian Villumsen, Director, New Programmes, Global Technology and Operations της Saxo Bank, οι οποίοι με τις ομιλίες, τη γνώση και την εμπειρία τους, μετέφεραν την πραγματικότητα που σχεδιάζουν και ζουν σε παγκόσμιο επίπεδο υλοποιώντας μακρόπνοες μεταλλάξεις των εταιρειών τους σε Fully Digital.

Και στα δύο Panels που έγιναν, τόσο των vendors τεχνολογίας όσο και των CIOs – CMOs, το αποτέλεσμα ήταν κοινό. Η τεχνολογία είναι εδώ και υπάρχει διαθέσιμη σε όποιον τη θέλει. Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι το DNA των στελεχών και των ίδιων των εταιρειών. Όσο συντομότερα αντιληφθούν ότι ο κόσμος μας έχει αλλάξει και πλέον η αγορά έχει νέες αρχές, τόσο ταχύτερα και αποτελεσματικότερα θα μπορέσουν να αποκομίσουν οφέλη.  Το αγοραστικό κοινό -σε παγκόσμιο επίπεδο- έχει το σημαντικότερο και δυνατότερο όπλο που υπάρχει:  Το Internet.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν οι εταιρίες: Accenture, EY, IBM, Oracle Hellas, Sap Hellas και SAS. Υποστηρικτές: Xerox Hellas, Unisystems με τη συνεργασία της EMC, Hellas Online, Qlikview Hellas, ITWay Hellas S.A., McAfee, Redhat, Tufin, Check Point, RSA, Atoll Impressions - Akamai Partner, TARGIT.

Χορηγοί επικοινωνίας: Adbusiness, COM Business, Manager. Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας: Advertising.gr, BusinessNews.gr., SofokleousIn.gr και Tech-in.gr. Τηλεοπτικός χορηγός: SBC