To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι Γυναίκες στην Ψηφιακή Εποχή

Οι Γυναίκες στην Ψηφιακή Εποχή
Οι Γυναίκες στην Ψηφιακή Εποχή

Οι γυναίκες στην Ηγεσία και οι Γυναίκες στην ψηφιακή εποχή είναι αλληλοσυμπληρούμενες έννοιες, που η μία υποστηρίζει την άλλη. Σήμερα τα κάνουν όλα σε όλες τις θέσεις και για το λόγο αυτό, υπάρχουν ισχυρές γυναίκες Πρωθυπουργοί, Πρόεδροι Δημοκρατίας και Καγκελάριοι. Το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί σήμερα, είναι πολλές γυναίκες παντού, σύμφωνα με όσα τόνισε στο χαιρετισμό της, η Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Άννα Διαμαντοπούλου, στο 5ο συνέδριο Women on Leadership (Οι Γυναίκες στην Ηγεσία) με θέμα «Women in the new Digital Era» (Οι γυναίκες στη νέα ψηφιακή εποχή), που οργάνωσε ο Τομέας Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) της ΕΕΔΕ.

Το συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα κεντρικού ξενοδοχείου της Αθήνας, άνοιξε η Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής και Αντιπρόεδρος της ΔΕ του ΤΟΓΜΕ, Ρίτα Χριστοδουλάτου, η οποία επεσήμανε πως τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο βιώνουμε μία μεταβολή αξιών, επαγγελματικού προσανατολισμού & τρόπου ζωής. Για το λόγο αυτό, είναι απόλυτα αναγκαίο να ιχνηλατήσουμε τις νέες ευκαιρίες και τις δυνατότητες που παρουσιάζονται σε μία εποχή ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης, πρωτοφανούς διασποράς της χρήσης της και υψηλών απαιτήσεων καινοτομίας.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, από την πλευρά του, χαιρέτισε τις εργασίες του συνεδρίου τονίζοντας, πως η κοινωνική ευθύνη της ΕΕΔΕ, που συμπληρώνει φέτος τα 50 της χρόνια, είναι μεγάλη και προσέφερε την εμπειρία, τις γνώσεις και τις προτάσεις της εταιρείας στην υπηρεσία των κυβερνώντων. Η Πρόεδρος της ΔΕ του ΤΟΓΜΕ, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, μίλησε για την ισοτιμία, την ενότητα και αφοσίωση στους στόχους του Τομέα, που αφορούν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα καθώς και τη χρήση νέων τεχνολογιών ως εργαλεία ανάπτυξης και επικοινωνίας.

Το συνέδριο χαιρέτισαν, επίσης, η Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, κ. Μαρία Στρατηγάκη και ο Ειδικός Γραμματέας Ανταγωνιστικότητας, κ. Μανώλης Πατεράκης.

Τα πάνελ του συνεδρίου

Στο πρώτο πάνελ «η τεχνολογία είναι και… οικογενειακή υπόθεση» με συντονίστρια την κ. Ζωή Κωφοτόλη και ομιλητές τις κ. Κ. Κασκανιώτη, Κ. Τρίμπου και Κ. Ζύμνη-Γεωργάλου, επιβεβαιώθηκε ότι τα ψηφιακά μέσα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και η χρήση τους επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα όλων στον επαγγελματικό τομέα, την ψυχαγωγία, την εκπαίδευση, όπως επίσης και τη σχέση της οικογένειας εσωτερικά.

Στο 2ο πάνελ συζήτησης με θέμα «Κοινωνική Δικτύωση και Υπηρεσίες αξίας αρωγοί στην ανάπτυξη και την καινοτομία» με συντονίστρια την κ. Ρούλα Μπαχταλιά και ομιλητές τους κ. Κ. Βλάχου, Σ. Δημάκη, Ι. Καντώρο, Π. Παπακωνσταντίνου και Σ. Συρμακέζη, η συζήτηση εστιάστηκε στα δύο βασικά στοιχεία για τις περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα, τον μετασχηματισμό (business transformation) και την αλλαγή (change management). Πολλές επιχειρήσεις σήμερα δεν γνωρίζουν πώς να εντάξουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην ολιστική στρατηγική επικοινωνίας της εταιρίας.

Το 3ο πάνελ συζήτησης είχε τίτλο «Πλανήτης Γη, η αγορά μας» με συντονίστρια την κ. Αναστασία Μάνου και συμμετέχοντες τους κ. Δ. Δημακόπουλο, Σ. Ιορδάνη, Π. Κορδονούρη, Ο. Σπυριδοπούλου και Ο. Σταυρόπουλου, οι οποίοι μοιράστηκαν τη γνώση και εμπειρία τους στο e-επιχειρείν και το δρόμο που διένυσαν μέχρι την επιτυχία, δρόμος που δεν ήταν καθόλου εύκολος και ρόδινος.

Οι αλήθειες που αποκαλύφθηκαν γύρω από το e- επιχειρείν στο πάνελ αυτό είναι:

• το e-επιχειρείν είναι η ευκαιρία αλλά και η δυνατότητά μας να αντιληφθούμε την ψηφιακή εποχή
• το go digital μετουσιώνεται σε go to win
• οι επιτυχημένες εταιρείες επωφελούνται από το e-επιχειρείν
• υπάρχει ανάπτυξη από την αξιοποίηση της ψηφιακής εποχής που περιλαμβάνει τόσο την (Β2C) όσο και την (Β2Β) επικοινωνία.


Σημαντικά ενδιαφέρουσες ήταν και οι κεντρικές ομιλίες των κ. Neelie Kroes, αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επίτροπου ψηφιακών θεμάτων, στο οποίο δευτερολόγησε από βήματος και η Πρόεδρος του ΤΟΓΜΕ κ. Α. Μιχαηλίδου και της κ. Κατερίνα Τζανίδου, senior user experience consultant στη Google, που παρουσιάστηκαν βιντεοσκοπημένα και επιβεβαίωσαν ότι η τεχνολογία μας φέρνει κοντά.

Πριν από κάθε ενότητα, παρουσιάστηκε σχετικό Video spot των Focus Bari και White Fox. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες Microsoft Ελλάς και Ελαϊς – Unilever. Υποστηρικτές οι SCA Hygiene Products, Oriflame Ελλάς, Eurobank EFG, Kraft Foods Hellas, Αποτέλεσμα Marketing, White Fox και Focus Bari. Χορηγός επικοινωνίας του συνεδρίου, ήταν η Direction με τα έντυπα adbusiness, com business και το advertising.gr.