To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι πωλήσεις στη σημερινή εποχή

Οι πωλήσεις στη σημερινή εποχή
Οι πωλήσεις στη σημερινή εποχή

Με θέμα «Πωλήσεις: Ο Μοχλός Εξωστρέφειας και Καινοτομίας της Ελληνικής Οικονομίας», το συνέδριο διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-ALARM) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και κάλυπτε τέσσερις θεματικές ενότητες, τις οποίες παρακολούθησαν πάνω από 350 στελέχη πωλήσεων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών.

Στην πρώτη θεματική ενότητα, την οποία συντόνισε ο καθηγητής Γεώργιος Αυλωνίτης, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ανάγκη εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων με τη συμμετοχή Ελλήνων CEO γνωστών εταιρειών, ενώ στη δεύτερη θεματική ενότητα, που συντόνισε ο καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, αναπτύχθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το ρόλο του Internet και των Social Media στις πωλήσεις.

Στην τρίτη θεματική ενότητα, που συντόνισε πάλι ο καθηγητής Γεώργιος Αυλωνίτης, ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων παρουσίασαν αποτελεσματικά μοντέλα πωλήσεων σε συγκεκριμένους κλάδους, ενώ στην τέταρτη και τελευταία θεματική ενότητα, που συντόνισε ο Δ. Παπανικητόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Response και Γενικός Γραμματέας του ΙΠΕ, στελέχη από εταιρείες συμβούλων ανέλυσαν τις πιο πρόσφατες τάσεις στην αγορά εργασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στην ίδια ενότητα ο Λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ν. Παναγόπουλος, παρουσίασε έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ, η οποία καταγράφει τις καλύτερες πρακτικές πωλήσεων, συγκεντρώνοντας και αναλύοντας στοιχεία από πολλές χώρες. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), ενώ ο εκδοτικός οργανισμός Direction συγκαταλεγόταν στους Χορηγούς Επικοινωνίας.