Κείμενα για Διαδίκτυο και Social Media
Διήμερο σεμινάριο-εργαστήριο με τίτλο «Κείμενα για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα» διοργανώνει στις 23 και 24 Νοεμβρίου (9:30-17:30) το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιήμερο σεμινάριο-εργαστήριο με τίτλο «Κείμενα για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα» διοργανώνει στις 23 και 24 Νοεμβρίου (9:30-17:30) το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας ανέλυσε ο Stephane Garelli, στην ημερίδα που διοργάνωσε η KPMG, Stephane Garelli on Competitiveness».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου άνοιξε την Πέμπτη (11/11) τις εργασίες του συνεδρίου «NewsXchange 2010» που διοργανώνει η EBU (European Broadcasting Union) σε συνεργασία με την ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη επιτυχία σημείωσε η ημερίδα των εταιρειών που εκδίδουν Χρυσούς Οδηγούς στα Βαλκάνια, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο μεγαλύτερο επίτευγμα μετά τη βιομηχανική επανάσταση, το μαζικό φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης, ήταν αφιερωμένη η ημερίδα που διοργάνωσε για δεύτερη φορά το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη συνεδρίαση της 3ης Ιουνίου συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), που προέκυψε από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες της γενικής συνέλευσης των μελών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory