To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το μέλλον της Επικοινωνίας στο Νταβός

Το μέλλον της Επικοινωνίας στο Νταβός
Το μέλλον της Επικοινωνίας στο Νταβός

Το 2o Παγκόσμιο Φόρουμ «Communication on Top» θα πραγματοποιηθεί στις 17 και 18 Φεβρουάριου στο Νταβός της Ελβετίας, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 25 ομιλητές από 3 ηπείρους και 20 χώρες.

Η πολυαναμενόμενη συνάντηση, μέσα από την παρουσίαση απόψεων και case studies θα αποτελέσει μια πλατφόρμα συζήτησης για τη μελλοντική εξέλιξη της επικοινωνίας και του ρόλου της στο επιχειρείν και την πολιτική οδηγώντας σε μία βάθος ανάλυση της μορφής και του περιεχομένου της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στους επιχειρηματίες, τα μέσα ενημέρωσης και την κοινωνία από την μια μεριά και το κράτος από την άλλη. Όσο για το σκεπτικό που οδήγησε στη συνάντηση, όπως προκύπτει είναι αναγκαίο πλέον ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη διάδοση των βέλτιστων πρακτικών και των νέων τάσεων σε ό, τι αφορά τη διαχείριση της επιχειρηματικής, πολιτικής και εταιρικής επικοινωνίας.

Εξίσου σημαντικό είναι να προβλεφθούν οι επερχόμενες επικοινωνιακές τάσεις και να βρεθεί μια μέθοδος ανάλυσης προβλημάτων και εύρεσης λύσεων που θα βοηθά τα ανώτατα διοικητικά στελέχη να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις στο πλαίσιο της καθημερινής τους εργασίας και, μέσω της ανταλλαγής ιδεών και απόψεων, να βελτιώνουν τη δική τους αποδοτικότητα εντός του εταιρικού και κοινωνικού πλαισίου στο οποίο κινούνται.

Συνάντηση κορυφής

Τις απόψεις τους στο Φόρουμ θα παρουσιάσουν ηγετικές φυσιογνωμίες παγκόσμιας ακτινοβολίας από το χώρο της οικονομίας, της πολιτικής, αλλά και το χώρο της βιομηχανίας της επικοινωνίας. Ανάμεσά τους και οι top managers εταιρικών κολοσσών όπως οι: PepsiCo, GALLUP, Swiss Air Lines International, ENEL, EDELMAN, Credit Suisse, SPN Ogilvy, DELL και Brainstore.

Οι συμμετέχοντες θα τοποθετηθούν σε θέματα όπως είναι οι παρούσες προκλήσεις στον τομέα της επικοινωνίας, η επιτυχημένη διαχείριση φήμης On/off line, η δύναμη του αντίκτυπου των δημοσίων σχέσεων και η σωστή υποστήριξή του ενώπιον της κοινωνίας, στρατηγικές μεταρρύθμισης που προωθούνται με επικοινωνιακή ακεραιότητα, η επιρροή του «web-2.0»πάνω στο επιχειρείν και την πολιτική, αλλά και τα κοινωνικά media ως εργαλείο μάρκετινγκ με στόχο το πετυχημένο branding. To highlight του Φόρουμ θα είναι το πολυαναμενόμενο debate μεταξύ των δύο γκουρού της επικοινωνίας, Paul Holmes (The Holms Report) και Garrett Johnston (Brainstore).

Μέσα από το διάλογο θα προσπαθήσουν να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν στο μέλλον των επικοινωνιών, προσδιορίζοντας μάλιστα και τη σχέση τους με το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις. Αναφορικά με τους υπόλοιπους ομιλητές, ο Kerry Bridge από την DELL θα εστιάσει στην ενσωμάτωση των social media στις καμπάνιες δημοσίων σχέσεων, όπως άλλωστε και ο Bonin Bough από την Pepsico. O James Gillies από το CERN θα μιλήσει για τις καινοτομίες, ενώ ο Nic Labuschagne , κυβερνητικός εκπρόσωπος από το Dubai, θα μοιραστεί τις απόψεις του γύρω από το θέμα της χρήσης των στρατηγικών επικοινωνιών στην αντιτρομοκρατική πολιτική.

Στην προσαρμογή μεγάλων οργανισμών στα social media θα αναφερθεί ο εκπρόσωπος του Συμβουλίου της Ευρώπης Daniel Höltgen. Εκπρόσωπος του Φόρουμ για την Ελλάδα είναι η Comm Group.