To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

1ος AI CHEF στην Ελλάδα από την BGM OMD & την ONE BRAND STUDIO για το site της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ

1ος AI CHEF στην Ελλάδα από την BGM OMD & την ONE BRAND STUDIO για το site της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ

H BGM OMD σε συνεργασία με την ONE BRAND STUDIO, είχε την έμπνευση για τη δημιουργία του πρώτου AI Chef στην Ελλάδα για λογαριασμό της εταιρείας Μασούτης.

Η OBS σχεδίασε και υλοποίησε ένα διαδραστικό banner 300x600, το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να εισάγει τα υλικά που προτιμάει ή έχει διαθέσιμα. Στη συνέχεια, το σύστημα, με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), ανασύρει μια σαρακοστιανή συνταγή από την ιστοσελίδα www.masoutis.gr, στην οποία συμπεριλαμβάνονται τα συγκεκριμένα υλικά.

Το AI μοντέλο είναι εκπαιδευμένο να αναγνωρίζει, τόσο ελληνικούς, όσο και λατινικούς χαρακτήρες (Greeklish), προσφέροντας ευκολία στον χρήστη. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί, είτε να ζητήσει εναλλακτική συνταγή με τα ίδια υλικά, είτε να εισαγάγει νέα υλικά.

Κάνοντας click, ο χρήστης μεταφέρεται στην αντίστοιχη συνταγή στο www.masoutis.gr, ενώ όλες οι επιλογές και οι αλληλεπιδράσεις καταγράφονται για περαιτέρω ανάλυση.

Αυτό το διαδραστικό banner, όχι μόνο εμπλουτίζει την εμπειρία του χρήστη, αλλά αυξάνει και το loyalty του καταναλωτή, επιτρέποντας στους χρήστες να εξατομικεύσουν τις γαστρονομικές τους επιλογές. Συνδυάζοντας τη λειτουργικότητα με μια σύγχρονη σχεδίαση, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. επιθυμεί να ενισχύσει την ικανοποίηση των πελατών και να ενδυναμώσει την παρουσία του brand στον ψηφιακό χώρο.

Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά:

1. Εξαιρετικά αυξημένο CTR, που επιβεβαιώνει τη δύναμη του διαδραστικού format.
2. Σημαντικά υψηλότερο engagement rate σε σύγκριση με τον μέσο όρο της αγοράς.
3. Πρώτη programmatic καμπάνια με ενσωματωμένη AI λειτουργία, που αξιοποίησε δυναμικά τη βάση συνταγών της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. και αντιστοίχισε αυτόματα τις αναζητήσεις χρηστών με τις κατάλληλες προτάσεις.

Η Μαρία Ράμτσιου, Digital Marketing Manager της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., δήλωσε τα εξής:

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα της καμπάνιας και την αποδοχή του AI Chef από τους καταναλωτές. Η χρήση της τεχνολογίας AI αξιοποίησε με έναν έξυπνο τρόπο τη μεγάλη βάση μαγειρικών συνταγών της επίσημης σελίδας μας, προσφέροντας εξατομικευμένες προτάσεις συνταγών με βάση τα διαθέσιμα υλικά και τις προσωπικές προτιμήσεις του καταναλωτή. Η δυνατότητα αναζήτησης και φιλτραρίσματος συνταγών για την παροχή εξατομικευμένων προτάσεων, βελτίωσε την εμπειρία των χρηστών, την έκανε πιο διασκεδαστική και ενίσχυσε και την αφοσίωση των πελατών προς το brand μας. Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό το καινοτόμο project και πιστεύουμε ότι η συνεργασία μας με την BGM OMD και την ONE BRAND STUDIO θέτει νέα πρότυπα στον τομέα των διαδραστικών εφαρμογών. Η επίτευξη των υψηλών ποσοστών CTR και engagement rate αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής μας και την αξία της επένδυσης στην τεχνολογία για την ικανοποίηση των πελατών μας».