Από την Lighthouse το site για Omoda & Jaecoo

Η Lighthouse ανέλαβε την ανάπτυξη και υλοποίηση του νέου website για την παρουσίαση των OMODA και JAECOO - δύο ολοκαίνουργιων brands που έχουν κάνει μία ηχηρή είσοδο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Στόχος του έργου ήταν η δυναμική παρουσίαση των μοντέλων, η ανάδειξη της τεχνολογικής υπεροχής των οχημάτων και η διευκόλυνση της επαφής με το κοινό. Το website σχεδιάστηκε με καθαρή αισθητική και έμφαση στην εμπειρία χρήστη, προσφέροντας ένα πλούσιο και άμεσα προσβάσιμο περιβάλλον πληροφόρησης. Παράλληλα, ενσωματώθηκαν όλα τα απαραίτητα λειτουργικά εργαλεία για την online εκδήλωση ενδιαφέροντος. Αναλυτικά, υλοποιήθηκαν:
α) Σελίδες παρουσίασης για κάθε brand, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και video.
β) Ενότητες προβολής των μοντέλων, με τεχνικά χαρακτηριστικά, πληροφορίες για συστήματα ασφάλειας, φωτογραφίες εσωτερικού-εξωτερικού, καθώς και συγκριτικό πίνακα μοντέλων.
γ) Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για άμεση επαφή και
δ) Δυνατότητα αιτήματος test drive με online συμπλήρωση.
Aξίζει να σημειωθεί πως η OMODA & JAECOO, θυγατρική του Ομίλου Chery, αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Emil Frey, επίσημο εισαγωγέα των Mercedes-Benz και smart στην Ελλάδα. Η OMODA & JAECOO έχει κερδίσει τον τίτλο του ταχύτερα αναπτυσσόμενου νέου παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά και πρόσφατα εγκαινίασε τη λειτουργία των πρώτων οκτώ εκθεσιακών της χώρων στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο OMODA & JAECOO στη χώρα μας, ενώ «τρέχει» και την πρώτη της 360 διαφημιστική καμπάνια στην Ελλάδα, με παρουσία σε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και digital μέσα.