To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Curious Ahead: Στρατηγική συνεργασία με την Breeze Watches

Curious Ahead: Στρατηγική συνεργασία με την Breeze Watches
Την εταιρία Curious Ahead του Ομίλου V+O εμπιστεύεται η Dream Spot, για 2η συνεχόμενη χρονιά, ως στρατηγικό συνεργάτη για τη Digital & Social Επικοινωνία της μάρκας Breeze Watches.

Η Curious Ahead είναι υπεύθυνη για το σύνολο της Digital στρατηγικής και επικοινωνίας της μάρκας, τη διαχείριση του οικοσυστήματος των Social Media, τη δημιουργία engaging περιεχομένου αλλά και την υλοποίηση Performance Marketing ενεργειών, με στοχευμένες lead generation campaigns σε όλα τα σημεία επαφής.

Η Breeze, μια ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στο σχεδιασμό ξεχωριστών ρολογιών και κοσμημάτων, μοναδικής φινέτσας,  έχει ως στόχο την υλοποίηση ενός στρατηγικού  επικοινωνιακού προγράμματος σε όλο το φάσμα του Digital, δημιουργώντας  μία ενιαία εταιρική ταυτότητα μέσα από μία φρέσκια in-fashion προσέγγιση.



Η Μαρία -Χριστίνα Μωσσέ, Ιδιοκτήτρια & Σχεδιάστρια της Βreeze, δηλώνει για τη συνεργασία: «Η Curious Ahead έχει μια πολύ ολοκληρωμένη δομή, με ξεχωριστό τμήμα για κάθε κομμάτι των social, όπως και για κάθε δημιουργικό κομμάτι, λεκτικό ή σχεδιαστικό. Αυτό σαφώς ενισχύει την αυτοπεποίθηση μας ότι ο συνεργάτης που επιλέξαμε έχει αληθινή γνώση των εξελίξεων, και γι’ αυτό πολλές φορές προτείνει άμεσες τροποποιήσεις και εναλλαγές τακτικών, τα αποτελέσματα των οποίων αναλύουμε διεξοδικά κάθε μήνα. Σε πιο προσωπικό επίπεδο, αυτό που μας έχει κερδίσει, είναι η πάντα χαρούμενη διάθεση των συνεργατών μας, η αισιοδοξία και η πίστη τους στο προϊόν μας, καθώς και η πάντα άμεση ανταπόκριση στις έκτακτες και τακτικές ανάγκες μας. Παρ’ όλο που ξεκινήσαμε μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες λόγω του Covid-19, και δουλέψαμε 11 μήνες πολύ εντατικά χωρίς να έχουμε καν γνωριστεί face to face, νιώθουμε πολύ κοντά τους.»

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι στην Curious Ahead για την απόκτηση ενός Fashion Brand που τολμάει και έχει όλες τις προδιαγραφές να πάει πολύ ψηλά», δηλώνει η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια της Curious Ahead. «Έχουμε δουλέψει με προσήλωση, μεράκι και, πάνω απ’ όλα, στρατηγική σκέψη από την πρώτη στιγμή δημιουργώντας ένα πλάνο επικοινωνίας που αποδίδει κάθε μέρα – με μετρήσιμο τρόπο – στην ενίσχυση του brand awareness για τη Breeze.»