To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρχονται οι μετρήσεις διαφημίσεων στο Youtube

Έρχονται οι μετρήσεις διαφημίσεων στο Youtube
Γράφει η Σόνια Χαϊμαντά 

Θέμα χρόνου είναι να έρθει και στην Ελλάδα η υπηρεσία μέτρησης ψηφιακών διαφημίσεων στη streaming TV του Youtube (Digital AD Ratings και Total Ad Ratings), όπως επισημαίνει η Nielsen Greece, τονίζοντας ότι προσώρας εφαρμόζεται μόνο στις ΗΠΑ. Στόχος της υπηρεσίας αυτής είναι να βοηθήσει τους media buyers και media sellers να κατανοήσουν καλύτερα και να επαληθεύσουν τα κοινά τόσο στις εφαρμογές YouTube όσο και στη YouTube TV σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV).

Αυτή η νέα υπηρεσία επεκτείνει την ικανότητα της παγκόσμιας εταιρείας μέτρησης και ανάλυσης δεδομένων Nielsen να μετρά το YouTube πέρα από τη συσκευή του Η/Υ και το κινητό και βασίζεται στην επέκταση της σουίτας προϊόντων της Advanced TV, που περιλαμβάνει επίσης τη μέτρηση της Αddressable TV. Η πρώτη φάση μέτρησης θα ενεργοποιηθεί το α΄ εξάμηνο του 2021, ξεκινώντας από τη YouTube TV και θα επεκταθεί στην εφαρμογή YouTube σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις στις ΗΠΑ λίγο αργότερα, εν όψει των «Digital Upfronts 2021-2022». Είναι αναμφισβήτητο ότι η τηλεόραση γίνεται όλο και πιο ψηφιακή.

Με περισσότερα από τα 3/4 των κατοικιών των ΗΠΑ να κατέχουν μία ή περισσότερες συνδεδεμένες συσκευές και το streaming να αντιπροσωπεύει το 25% της συνολικής χρήσης της τηλεόρασης, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να μετρούμε τα κοινά σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των συνδεδεμένων τηλεοράσεων. Η συνδεδεμένη TV (CTV) συνεχίζει να βιώνει τεράστιο κατακερματισμό, καθώς περισσότεροι παίκτες ξεκινούν νέες υπηρεσίες, προκαλώντας τη διασπορά των δεδομένων σε διαφορετικές πλατφόρμες. Σύμφωνα με το πρόσφατο report «Βeyond streaming» της Nielsen, το YouTube αντιπροσωπεύει το 20% της χρήσης streaming στις ΗΠΑ. Με αυτή την επέκταση της «κάλυψης», η Nielsen επιφέρει πρωτοφανή διαφάνεια στην κορυφαία υπηρεσία streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, παρέχοντας στους marketers αυξημένη αξιοπιστία στις επενδύσεις τους και τη δυνατότητα να μετρήσουν καλύτερα την επιτυχία των εκστρατειών τους σε όλες τις πλατφόρμες.

«Πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ παρακολουθούν το YouTube και YouTube TV στις συνδεδεμένες τηλεοράσεις τους κάθε μήνα. Οι διαφημιζόμενοι ζητούν από συνεργάτες third-party στις μετρήσεις, όπως η Nielsen, να παρέχουν μια πλήρη προβολή του κοινού του YouTube και της YouTube TV, ώστε να μπορούν να κατανοήσουν την κλίμακα του κοινού που μπορούν να προσεγγίσουν μέσω εκστρατειών CTV», αναφέρει η Debbie Weinstein, αντιπρόεδρος, Global Solutions, YouTube. Τα Digital Ad Ratings της Nielsen αποτελούν μια μοναδική λύση στην παράδοση στοιχείων μέτρησης διαφημίσεων σε υπολογιστή, κινητές και συνδεδεμένες συσκευές. Καθώς οι διαφημιζόμενοι συνεχίζουν να αναζητούν ολιστικές μετρήσεις σε όλα τα βίντεο, η δυνατότητα της Nielsen να μετρά το YouTube συνιστά το κλειδί για την παροχή μετρήσεων ανάμεσα στις πλατφόρμες στις οποίες μπορούν να «συναλλάσσονται» media buyers και sellers. Με αυτές τις ενοποιήσεις, η Nielsen είναι σε θέση να μετρά την προβολή διαφημίσεων και να παρέχει αναφορές ανεξάρτητου κοινού σε όλες τις πλατφόρμες.

«Καθώς το streaming μέσω συνδεδεμένων συσκευών βρίσκεται σε έξαρση, η μέτρηση του κοινού είναι κρίσιμη, μιας και η βιομηχανία απαιτεί μια λύση σε επίπεδο κοινού νομίσματος, το οποίο παρέχει σε marketers και εκδότες μια ολιστική, cross-platform μέτρηση σχετικά με προηγμένες τηλεοπτικές εκστρατείες», δήλωσε ο Scott Brown, GM της μέτρησης κοινού στη Nielsen. «Δεδομένου ότι η συνδεδεμένη τηλεόραση είναι addressable (έχει διευθύνσεις) από τη φύση της, η επέκταση της σχέσης μας με την Google για τη μέτρηση του κοινού του YouTube σε συνδεδεμένες συσκευές είναι ένα σημαντικό βήμα για την παροχή μέτρησης διαφημίσεων cross media και τη συγκρισιμότητα μεταξύ CTV (HD σε ψηφιακή μετάδοση) και addressable ή γραμμικής τηλεόρασης».
TAGS: YouTube