To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

“GR-ID” από την Phaistos Networks

“GR-ID” από την Phaistos Networks
Στόχευση και μέτρηση στην cookieless εποχή


Το νέο της εγχείρημα για τη δημιουργία μιας εναλλακτικής μεθοδολογίας για την ταυτοποίηση της μοναδικότητας του Έλληνα χρήστη με στόχο τη διατήρηση των στοχεύσεων και των μετρήσεων χωρίς την εξάρτησή τους από τα 3rd party cookies, ανακοίνωσε η Phaistos Networks στο πλαίσιο του Programmatic Conference 2021.


Η νέα υπηρεσία, όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου η Κατερίνα Μίτσελλ, Ad Operations Director της Phaistos Networks, θα φέρει το όνομα “GR-ID” και θα αποτελέσει μια tailormade λύση που θα εξυπηρετεί τη δημιουργία online "ταυτότητας" των χρηστών και θα προκύψει από τη σύμπραξη Ελλήνων Publishers με την τεχνολογία.


Τα δεδομένα που θα συμβάλλουν στη δημιουργία του “GR-ID”, θα προέρχονται από τους Publishers και θα χρησιμοποιούνται πρωτίστως από τους ίδιους στο πλαίσιο του δικού τους offering, θα δύνανται όμως να διοχετευθούν “ομογενοποιημένα” και με “κοινή γλώσσα” στο Programmatic οικοσύστημα για τη διατήρηση της αποτελεσματικής στόχευσης αλλά και των απαραίτητων μετρήσεων.


Όπως ανέφερε η κ. Μίτσελλ, «αν και η πλήρης κατάργηση των 3rd party cookies πήρε παράταση χρόνου, είναι νομοτελειακό ότι θα συμβεί και θα φέρει ένα ντόμινο παγκόσμιων εξελίξεων για όλα τα μέρη του Οικοσύστηματος» ενώ συμπλήρωσε πως «η απάντηση στην παγκόσμια πρόκληση θα δοθεί από τις επιμέρους λύσεις που θα αναπτυχθούν στις τοπικές αγορές που άλλωστε έχουν και τη βαθύτερη γνώση των διαθέσιμων local data».


Το “GR-ID” έρχεται σε συνέχεια του “GRXchange”, της νέας “Programmatic 3.0” υπηρεσίας της Phaistos Networks και συμπληρώνει το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας για την παροχή καινοτόμων λύσεων που απαντούν στις ανάγκες της επόμενης ημέρας της online διαφήμισης στην ελληνική αγορά.