To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H DPG επενδύει στο Programmatic Advertising

H DPG επενδύει στο Programmatic Advertising
Η DPG Digital Media, προχωρά στην περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος Ad Operations, εντάσσοντας στο δυναμικό της την κα Μαρίνα Παππά, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα Head of Ad Operations.

Πρόκειται για στέλεχος με σημαντική εμπειρία στο Digital και συγκεκριμένα στον τομέα του Programmatic Advertising, προερχόμενη από μία μεγάλη και απαιτητική αγορά, όπως αυτή της Μ. Βρετανίας.

Έχει συνεργαστεί με γνωστά Agencies, όσο και με Publishers, ενώ τα τελευταία 6 χρόνια εργαζόταν στο τμήμα Programmatic & Ad Οperations του διεθνούς φήμης news & media website, The Guardian UK, όπου κατείχε αντίστοιχη θέση, ενώ κατέχει και MSc στο International Management από το University of Cardiff.

Να σημειώσουμε ότι η κ. Σοφία Κοντοπυράκη διατηρεί τα καθήκοντά της ως Ad Operations Manager.

Στόχος της DPG Digital Media είναι η παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους διαφημιζόμενους της ελληνικής αγοράς, ανταγωνιζόμενη τα υψηλά standards σε παγκόσμιο επίπεδο.