To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H εθνικότητα επηρεάζει τις αμοιβές των influencers

H εθνικότητα επηρεάζει τις αμοιβές των influencers
Σύμφωνα με το Influencer Pricing Report της SevenSix Agency, το 57% των influencers επικαλούνται την εθνικότητά τους ως παράγοντα-κλειδί για τις αμοιβές που μπορούν να εισπράξουν από συνεργασίες με brands.

To report που έθεσε ερωτήματα σε 275 Βρετανούς influencers, φέρνει στην επιφάνεια σκληρές αλήθειες σχετικά με τη μισθολογική ανισότητα στο χώρο του influencer marketing.

Το 37% απάντησε ότι η εθνικότητα τους περιόρισε την προοπτική για μεγαλύτερα έσοδα, με το 99% αυτού του υποσυνόλου να αφορά έγχρωμα άτομα.

Το 69% αισθάνθηκε πως ζήτησε λιγότερα χρήματα όταν συζητούσε το ύψος της αμοιβής του, ενώ σύμφωνα με την έρευνα, το 49% των influencers που το πίστευαν πως συμφώνησαν για μικρότερη αμοιβή και πως η εθνικότητα τους δυσχέραινε επαγγελματικά, ήταν μαύροι.

Αντίστοιχα, το 18% ήταν influencers από τη Νότια Ασία, το 13% ήταν ανάμικτης εθνικότητας και το 11% ήταν λευκοί.