To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Humble: Τα πρώτα σε αναζητήσεις brands την Black Friday

Humble: Τα πρώτα σε αναζητήσεις brands την Black Friday

Το Search Marketing Department της Humble ανέλυσε και δημοσιεύει στο Advertising.gr τα δεδομένα των Google Trends σχετικά με τις αναζητήσεις των ελλήνων χρηστών για τη Black Friday.

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά οι αναζητήσεις των ελλήνων σχετικά με την Black Friday σημείωσαν αύξηση. Το "trend" φαίνεται πως ήρθε για να μείνει καθώς από το 2016 όπου έγινε η αρχή της Black Friday στη χώρα μας, όλο και περισσότεροι Έλληνες αναμένουν και αναζητούν το μεγάλο αυτό εκπτωτικό event.

Οι Retailers που κυριάρχησαν στις αναζητήσεις των χρηστών τις τελευταίες 30 ημέρες σύμφωνα με τα Google Trends είναι το Πλαίσιο, o Κωτσόβολος, το MediaMarkt, ο Germanos, το Zara, το IKEA, το Sephora, τα Hondos Center, κα. Ενώ κάποια από τα brands που αναζητήθηκαν πολύ στο Google είναι τα Apple, Nike, Adidas, Aegean κα.

Σε σχέση με την αγοραστική συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών στη φετινή Black Friday ο Founder της Humble, Νίκος Ξυδάς δήλωσε: "Συλλέγοντας δεδομένα από τους retail και ecommerce πελάτες μας παρατηρήσαμε φέτος τις εξής δύο κυρίαρχες τάσεις: η πρώτη αφορά στην κατανομή των αγορών του Black Friday η οποία φέτος ήταν μοιρασμένη σε περισσότερες ημέρες, καθώς η πλειονότητα των Retailers μετέτρεψε την Black Friday σε Black Week ή Black Weekend, κάτι το οποίο γνώριζαν οι καταναλωτές και από την περσινή χρονιά. Συνεπώς δεν τοποθέτησαν τις αγορές τους μόνο την Παρασκευή αλλά υπήρξε μεγαλύτερη κατανομή μέσα στην εβδομάδα αλλά και το Σαββατοκύριακο. Η δεύτερη τάση αφορά στην αναμονή των καταναλωτών που παρατηρήθηκε τους προηγούμενους μήνες. Σε πολλούς πελάτες είδαμε μειωμένες πωλήσεις ακόμη και από τον Σεπτέμβριο σε σχέση με την περσινή χρονιά, και παράλληλα θεαματική αύξηση στις ημέρες των Black Friday προσφορών. Βλέπουμε δηλαδή ότι οι καταναλωτές περιμένουν όλο και περισσότερο το μεγάλο εκπτωτικό event, μετακυλίοντας τις αγορές τους εκεί. Αναμένουμε και οι δύο αυτές τάσεις να συνεχιστούν τα επόμενα χρόνια".