To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η αυθεντικότητα των brands «μετράει» και στο metaverse

Η αυθεντικότητα των brands «μετράει» και στο metaverse

Οι εταιρείες που σκέφτονται να τοποθετηθούν στο metaverse πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην ταυτότητα του brand και τις αξίες που αντιπροσωπεύει για να εισέλθει στον χώρο του web3.

Πολλά brands σχεδιάζουν την είσοδό τους στο metaverse, το οποίο εκτιμάται ότι θα φτάσει σε αξία 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2030. Αυτός ο αναπτυσσόμενος εικονικός χώρος θα μπορούσε να προσφέρει άνευ προηγουμένου ευκαιρίες για άμεση επαφή με τους καταναλωτές. Αλλά με τόση ασάφεια γύρω από το μετασύμπαν και με τόση αβεβαιότητα γύρω από το ερώτημα πώς θα εξελιχθεί, είναι σημαντικό για τα brands να κατανοήσουν πώς οι ταυτότητες και οι αξίες  τους θα ενσωματωθούν και στο εικονικό τοπίο. Αρκετά brands έχουν ήδη εδραιώσει τη θέση τους στο metaverse. Πολλά περισσότερα είναι καθ' οδόν, παρασυρμένα από την ευκαιρία να προσελκύσουν νέο κοινό, να ενισχύσουν το engagement και να δώσουν το στίγμα τους στον εξελισσόμενο και δυναμικό κόσμο του web3. Για να διατηρήσουν όμως την αυθεντικότητα τους πρέπει να έχουν ευελιξία και να θέληση για μάθηση.

Το metaverse είναι απρόσωπο, πράγμα που σημαίνει ότι τα brands θα πρέπει να αναπτύξουν νέους κανόνες για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Οι κανόνες του marketing αλλάζουν και τα brands πρέπει να είναι έτοιμα και ευέλικτα να αλλάξουν και αυτά, μέσω της συνεχής μάθησης. Πρέπει να μάθουν να μιλούν τη γλώσσα του web3 αλλά χωρίς να αποκλίνουν πολύ από την υπάρχουσα ταυτότητα του brand τους.