To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ιn game advertising: Πρωταγωνιστούν οι κινητές συσκευές

Ιn game advertising: Πρωταγωνιστούν οι κινητές συσκευές


Φέτος, το gaming σε κινητές συσκευές πρόκειται να ξεπεράσει το 60% του μεριδίου αγοράς της παγκόσμιας in game διαφήμισης, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της marketing intelligence εταιρείας IDC και της πλατφόρμας ανάλυσης εφαρμογών, data.ai.


Οι δαπάνες για παιχνίδια στα κινητά θα αυξηθούν από 120 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 136 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Στις ΗΠΑ, οι παίκτες δημοφιλών κονσολών αυξήθηκαν κατά 21% από έτος σε έτος το 2021. Εν τω μεταξύ, η παγκόσμια κοινότητα gaming υπολογίζεται στα 3 δισεκατομμύρια.


Οι παίκτες εφαρμογών για κινητά είναι πρόθυμοι να παρακολουθήσουν διαφημίσεις με αντάλλαγμα δωρεάν περιεχόμενο και υπηρεσίες, σύμφωνα με τη μελέτη IDC/data.ai.


Τα κορυφαία παιχνίδια για κινητά είναι επίσης σε υψηλή θέση στις καταναλωτικές δαπάνες. Αυτό ισχύει για τους καταναλωτές Gen Z, καθώς και για εκείνους που ανήκουν στην υψηλότερη ηλικιακή κατηγορία.