To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

InstaShop: Στόχος η κορυφή στην ελληνική αγορά

InstaShop: Στόχος η κορυφή στην ελληνική αγορά

Με στόχο να γίνει η πρώτη επιλογή στην παράδοση προϊόντων σουπερ μάρκετ στην Ελλάδα συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία στην εγχώρια αγορά η InstaShop όπως αναφέρει στο RetailToday o Head of Growth της επιτυχημένης startup Σπύρος Χριστοφύλλης.
Η γνωστή εφαρμογή, όπως είναι γνωστό, δίνει τη δυνατότητα στους «πελάτες της» να παραγγέλνουν από σουπερμάρκετ αλλά και καταστήματα και να παραλαμβάνουν τα ψώνια τους όποτε θελήσουν, ακόμη και μόλις μισή με μία ώρα μετά την παραγγελία. Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2015 ως μια ιδέα του Γιάννη Τσιώρη, ο οποίος εργαζόταν τότε στο τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία. Ο Τσιώρης παρατήρησε κενό στην αγορά του on-demand grocery στο Ντουμπάι μέσα από προσωπική ανάγκη.
Αφού σχεδίασε το MVP της InstaShop, παραιτήθηκε από την καριέρα του στη Philips, και έφτιαξε μια μικρή ομάδα με την βοήθεια της Ιωάννας Αγγελιδάκη, συνιδρυτή της InstaShop. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η εταιρεία αναπτύχθηκε με δυναμική παρουσία στην αγορά και στην συνέχεια έκανε την είσοδο της και στην χώρα μας αν και αλήθεια είναι ότι στα πρώτα στάδια της οι περισσότεροι Έλληνες δεν ήταν εξοικειωμένοι με την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου πριν την πανδημία. «Η πρωτόγνωρη κατάσταση που όλοι βιώσαμε λόγω της πανδημίας στάθηκε η αφορμή να αλλάξει το τοπίο. Πολλοί συμπολίτες μας δοκίμασαν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές για πρώτη φορά λόγω του covid. Σύμφωνα με τις έρευνες, οι περισσότεροι εξ αυτών έμειναν πολύ ευχαριστημένοι με την εμπειρία τους. Είναι αξιοσημείωτο ότι τα περιθώρια ανάπτυξης είναι πολύ μεγάλα για τη χώρα μας, ειδικότερα αν μελετήσει κανείς τους δείκτες μας συγκριτικά με αυτούς άλλων χωρών του εξωτερικού», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Σπύρος Χριστοφύλλης.
Σχετκά με το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της InstaShop ο Σπύρος Χριστοφύλλης αναφέρει την κορυφαία τεχνολογία την άριστη εμπειρία πελάτη και το μεγάλο δίκτυο συνεργατών αλλά και το γεγονός ότι οι τιμές είναι ίδιες με αυτές που βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων. Για αυτό τονίζει πως η Ελλάδα είναι μία αγορά που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και πρόσφορο έδαφος για εφαρμογές online αγορών με μεγαλύτερα περιθώρια ανάπτυξης συγκριτικά με άλλες αγορές.
«Θεωρούμε ότι υπάρχει ένα κενό στην αγορά, καθώς κανένα άλλο app στη χώρα μας δεν προσφέρει τις επιλογές που το InstaShop προσφέρει στους πελάτες του. Η ταυτόχρονη συνύπαρξη των ΑΒ Βασιλόπουλος, My market, Θανόπουλος & Pet City παρέχουν μία ασφάλεια στον Έλληνα καταναλωτή καθώς οι αγαπημένοι του retailers βρίσκονται στην ίδια εφαρμογή», δηλώνει ο Σπύρος Χριστοφύλλης και προσθέτει: «Σκοπός μας είναι να συνεργαστούμε με οποιοδήποτε retailer μοιράζεται το ίδιο όραμα με εμάς, την άριστη δηλαδή εμπειρία πελατών και να γίνουμε η πρώτη επιλογή στην παράδοση προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα!».