To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Interbus: Ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια για τη ΔΕΗ Fiber

Interbus: Ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια για τη ΔΕΗ Fiber


Η ΔΕΗ Fiber έγινε η πρώτη που αξιοποίησε την πρωτοποριακή λύση ψηφιακής προβολής στα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία της Αθήνας, την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Interbus.

Ο έξυπνος συνδυασμός προβολής περιλαμβάνει:

•  Εικαστικά στις πίσω όψεις των λεωφορείων: Καθηλωτικά visuals που τραβούν το βλέμμα των περαστικών και των επιβατών, δημιουργώντας άμεση οπτική αλληλεπίδραση.

•  Ψηφιακές οθόνες εντός των οχημάτων: Οθόνες υψηλής ευκρίνειας προβάλλουν δυναμικό περιεχόμενο καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, μετατρέποντας τις μετακινήσεις σε διαδραστική εμπειρία.

•  WiBus, το δωρεάν WiFi των λεωφορείων: Το μήνυμα της καμπάνιας φτάνει ακόμα πιο κοντά στο επιβατικό κοινό, αξιοποιώντας το δωρεάν ασύρματο δίκτυο για προσωποποιημένη επικοινωνία.

Η media first ενέργεια της Interbus εξασφάλισε καθημερινή απήχηση σε χιλιάδες πολίτες, ενισχύοντας το brand awareness της ΔΕΗ Fiber και αναδεικνύοντας τη στρατηγική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Το concept επιμελήθηκε η DDB Athens.

«Η προβολή της ΔΕΗ Fiber στα κινούμενα μέσα δεν είναι απλώς μια καμπάνια. Είναι η απόδειξη ότι η Interbus συνεχίζει να πρωτοπορεί και να αλλάζει τα δεδομένα της ελληνικής υπαίθριας διαφήμισης, συνδέοντας δημιουργικότητα, τεχνολογία και στρατηγική», αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση.