Kovald: Νέα συνεργασία με την FoodStuff

Η kovald ενώνει τις δυνάμεις της με την FoodStuff, πάροχο premium πρώτων υλών για ζαχαροπλαστική και αρτοποιία, για τη δημιουργία μιας νέας, ψηφιακής εμπειρίας που συνδυάζει τεχνολογία, αισθητική και απόδοση.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «αυτή η στρατηγική συνεργασία δεν είχε ως στόχο μόνο ένα καλαίσθητο site - είχε στόχο να επαναπροσδιορίσει την έννοια της online παρουσίας στον κλάδο των τροφίμων».
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Η FoodStuff, με χρόνια παρουσίας στη διανομή ποιοτικών τροφίμων, χρειαζόταν ένα website που να εκπροσωπεί την premium ταυτότητά της με τον ίδιο τρόπο που το κάνουν τα προϊόντα της. Η kovald ανέλαβε την πρόκληση και σχεδίασε εκείνο το website που καταφέρνει και αφηγείται την ιστορία του brand με στρατηγική ακρίβεια και αισθητική συνέπεια.
Με πρωτοποριακή δομή, responsive σχεδιασμό και έμφαση στη λεπτομέρεια - μέχρι και ο κέρσορας έγινε… κουτάλι - το νέο site της FoodStuff αναβαθμίζει ριζικά την εμπειρία του τελικού χρήστη.
Η ομάδα της kovald επικεντρώθηκε σε κάθε επίπεδο της digital παρουσίας:
- Σύγχρονο UI/UX design που αναδεικνύει το premium DNA του brand
- Ταχύτατη πλοήγηση που επιτρέπει την εύκολη εξερεύνηση προϊόντων
- Responsive περιβάλλον για seamless εμπειρία σε κάθε συσκευή
- Δυναμικά call-to-action για αύξηση των μετατροπών
- Διαδραστικές λεπτομέρειες που “χτίζουν” brand loyalty
Το αποτέλεσμα; Ένα site που δεν είναι απλώς λειτουργικό, αλλά λειτουργεί για την εταιρεία -μετατρέποντας επισκέπτες σε πελάτες και εμπειρία σε αφοσίωση.
Η kovald δεν παρέδωσε απλώς ένα όμορφο website. Ανέλαβε ρόλο συμβούλου, με μια ολιστική προσέγγιση στην ψηφιακή στρατηγική της FoodStuff. Από την αρχική ανάλυση του κοινού μέχρι το brand storytelling, κάθε πτυχή του έργου σχεδιάστηκε με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ενίσχυση της αγοράς-στόχου».
«Η FoodStuff είναι συνώνυμο της ποιότητας. Και αυτό έπρεπε να αντικατοπτρίζεται σε κάθε pixel», αναφέρει ο Κωνσταντίνος Λαμάι, CEO της kovald. «Μέσα από τον σχεδιασμό και τη στρατηγική, δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό περιβάλλον που όχι μόνο ενισχύει το brand, αλλά το εξελίσσει με τρόπους που μιλούν στο σήμερα και επενδύουν στο αύριο».