Lighthouse: Νέο Β2Β e-shop για την Μ.Γ. Χρυσαφίδης Α.Ε.

Η Lighthouse ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου B2B e-shop της Μ.Γ. Χρυσαφίδης Α.Ε., ενός εκ των κορυφαίων προμηθευτών υδραυλικών και βιομηχανικών ειδών στην Ελλάδα με δραστηριότητα άνω των 140 χρόνων.
Η νέα πλατφόρμα δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει στους επαγγελματίες πελάτες ένα εύχρηστο, γρήγορο και λειτουργικό εργαλείο παραγγελιοληψίας, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες του B2B εμπορίου. Το e-shop απευθύνεται αποκλειστικά σε εγγεγραμμένους χρήστες και προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία με ξεχωριστές τιμές και προϊόντα ανά πελάτη, ανάλογα με το αγοραστικό προφίλ του.
Στα βασικά χαρακτηριστικά της νέας ψηφιακής πλατφόρμας παραγγελιοληψίας που δημιούργησε η Lighthouse, συμπεριλαμβάνονται η δυνατότητα αναζήτησης και πλοήγησης με χρήση λεπτομερών φίλτρων και κατηγοριοποίησης για εύκολη εύρεση προϊόντων καθώς και η παρουσία οnline καταλόγου προϊόντων με πλήρη τεχνική παρουσίαση. Επιπρόσθετα υπάρχει η δυνατότητα αίτησης προσφοράς πριν την τελική παραγγελία, ανάλογα με το περιεχόμενο του καλαθιού ενώ το e-shop υποστηρίζει και την δημιουργία λιστών προϊόντων (π.χ. ανά έργο) για ευκολότερη διαχείριση και υποβολή μαζικής προσφοράς ή παραγγελίας. Ακόμη, η Lighthouse διασφάλισε την πλήρη διασύνδεση του e-shop με το ERP της επιχείρησης για συγχρονισμό τιμών, εκπτώσεων και αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο, ενώ ενσωμάτωσε στον ιστότοπο δυναμικές προϊοντικές κατηγορίες με βάση την χρήση σε εξειδικευμένα δίκτυα όπως ανοξείδωτα δίκτυα, πυρόσβεσης, πετροχημικών κλπ., διευκολύνοντας την εύρεση κατάλληλων υλικών με βάση την εφαρμογή τους.
Το νέο B2B e-shop της Μ.Γ. Χρυσαφίδης Α.Ε. είναι ένα ακόμα έργο ψηφιακού μετασχηματισμού που φέρει την υπογραφή της Lighthouse, με έμφαση στη λειτουργικότητα, την εξατομίκευση και την απόδοση.
Η νέα πλατφόρμα δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει στους επαγγελματίες πελάτες ένα εύχρηστο, γρήγορο και λειτουργικό εργαλείο παραγγελιοληψίας, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες του B2B εμπορίου. Το e-shop απευθύνεται αποκλειστικά σε εγγεγραμμένους χρήστες και προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία με ξεχωριστές τιμές και προϊόντα ανά πελάτη, ανάλογα με το αγοραστικό προφίλ του.
Στα βασικά χαρακτηριστικά της νέας ψηφιακής πλατφόρμας παραγγελιοληψίας που δημιούργησε η Lighthouse, συμπεριλαμβάνονται η δυνατότητα αναζήτησης και πλοήγησης με χρήση λεπτομερών φίλτρων και κατηγοριοποίησης για εύκολη εύρεση προϊόντων καθώς και η παρουσία οnline καταλόγου προϊόντων με πλήρη τεχνική παρουσίαση. Επιπρόσθετα υπάρχει η δυνατότητα αίτησης προσφοράς πριν την τελική παραγγελία, ανάλογα με το περιεχόμενο του καλαθιού ενώ το e-shop υποστηρίζει και την δημιουργία λιστών προϊόντων (π.χ. ανά έργο) για ευκολότερη διαχείριση και υποβολή μαζικής προσφοράς ή παραγγελίας. Ακόμη, η Lighthouse διασφάλισε την πλήρη διασύνδεση του e-shop με το ERP της επιχείρησης για συγχρονισμό τιμών, εκπτώσεων και αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο, ενώ ενσωμάτωσε στον ιστότοπο δυναμικές προϊοντικές κατηγορίες με βάση την χρήση σε εξειδικευμένα δίκτυα όπως ανοξείδωτα δίκτυα, πυρόσβεσης, πετροχημικών κλπ., διευκολύνοντας την εύρεση κατάλληλων υλικών με βάση την εφαρμογή τους.
Το νέο B2B e-shop της Μ.Γ. Χρυσαφίδης Α.Ε. είναι ένα ακόμα έργο ψηφιακού μετασχηματισμού που φέρει την υπογραφή της Lighthouse, με έμφαση στη λειτουργικότητα, την εξατομίκευση και την απόδοση.