MPASS: Συνεργασία με τη Fraport και τη Lufthansa

Η MPASS ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τις ηγέτιδες στο τομέα των αερομεταφορών εταιρίες Fraport AG και Deutsche Lufthansa AG και της σύμπραξης FraAlliance που έχουν συστήσει.
Στόχος της συνεργασίας είναι να αξιοποιηθεί η Engagement πλατφόρμα της MPASS ώστε να αναβαθμιστεί η εμπειρία του ταξιδιώτη, να αναδειχθούν και να αξιολογηθούν οι υπηρεσίες που του προσφέρονται από τις δύο εταιρείες, να προωθηθούν οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες που του διατίθενται, αλλά και να τονωθεί η καταναλωτική του συμπεριφορά.
Από αρχές Νοεμ. 2022, οι ταξιδιώτες μέσω της Engagement πλατφόρμας, που έχει αναπτύξει η MPASS, καλούνται μέσα από call-to-action δοκιμασίες, quizzes, tasks και games να ολοκληρώσουν “αποστολές”. Έτσι θα συγκεντρώνουν πόντους και badges, η εξαργύρωση των οποίων θα γίνεται μέσω της πλατφόρμας σε υπηρεσίες και προσφορές καταστημάτων του αεροδρομίου, αλλά και υπηρεσιών των Lufthansa και Fraport. Η νέα αναβαθμισμένη εμπειρία θα είναι διαθέσιμη μέσω κινητού τηλεφώνου, web εφαρμογής, αλλά και από διαδραστικά info-kiosks που είναι εγκατεστημένα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους.
Η Engagement πλατφόρμα της MPASS συνδυάζει μοναδικά φυσικές, ψηφιακές αλλά και virtual δοκιμασίες προς επιβάτες ή καταναλωτές, και σε αυτό το έργο αναμένεται να τη χρησιμοποιήσουν πάνω από μισό εκατομμύριο επιβάτες κατά το πρώτο εξάμηνο της λειτουργίας της.
Στόχος της συνεργασίας είναι να αξιοποιηθεί η Engagement πλατφόρμα της MPASS ώστε να αναβαθμιστεί η εμπειρία του ταξιδιώτη, να αναδειχθούν και να αξιολογηθούν οι υπηρεσίες που του προσφέρονται από τις δύο εταιρείες, να προωθηθούν οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες που του διατίθενται, αλλά και να τονωθεί η καταναλωτική του συμπεριφορά.
Από αρχές Νοεμ. 2022, οι ταξιδιώτες μέσω της Engagement πλατφόρμας, που έχει αναπτύξει η MPASS, καλούνται μέσα από call-to-action δοκιμασίες, quizzes, tasks και games να ολοκληρώσουν “αποστολές”. Έτσι θα συγκεντρώνουν πόντους και badges, η εξαργύρωση των οποίων θα γίνεται μέσω της πλατφόρμας σε υπηρεσίες και προσφορές καταστημάτων του αεροδρομίου, αλλά και υπηρεσιών των Lufthansa και Fraport. Η νέα αναβαθμισμένη εμπειρία θα είναι διαθέσιμη μέσω κινητού τηλεφώνου, web εφαρμογής, αλλά και από διαδραστικά info-kiosks που είναι εγκατεστημένα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους.
Η Engagement πλατφόρμα της MPASS συνδυάζει μοναδικά φυσικές, ψηφιακές αλλά και virtual δοκιμασίες προς επιβάτες ή καταναλωτές, και σε αυτό το έργο αναμένεται να τη χρησιμοποιήσουν πάνω από μισό εκατομμύριο επιβάτες κατά το πρώτο εξάμηνο της λειτουργίας της.