To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα συνεργασία BAAS DIGITAL - AkzoNobel

Νέα συνεργασία BAAS DIGITAL - AkzoNobel

H AkzoNobel, ηγετικός όμιλος παγκοσμίως στον τομέα των χρωμάτων και προστατευτικών επικαλύψεων για τη βιομηχανία και τους καταναλωτές, εμπιστεύθηκε και πάλι την BAAS DIGITAL, αυτή τη φορά για την επικοινωνία της νέας καμπάνιας "Connecting The Dots" του brand International, που αφορά στην Αιολική Ενέργεια. ​

Ακολουθώντας στρατηγική Funnel, η καμπάνια έχει πολλαπλούς στόχους. Αφενός, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της International, αναδεικνύοντάς την ως πρωτοπόρο στα υλικά προστασίας εφαρμογών αιολικής ενέργειας. Αφετέρου, να προσελκύσει στοχευμένα B2B κοινά στο σχετικό website με τη χρήση ελκυστικών εικαστικών και videos, στα οποία χρησιμοποιήθηκαν και Α.Ι. τεχνικές. Η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σε επίπεδο Brand Awareness αποδεικνύεται ήδη από Brand Lift Study του Meta όπου καταγράφει 19.8 Points Uplift στα στοχευμένα κοινά τα οποία έχουν εκτεθεί σε διαφημίσεις της International.​

Επιπλέον, για να μπορέσουν οι χρήστες να "ενώσουν τις τελείες", να κατανοήσουν δηλαδή πώς τα υψηλής ποιότητας υλικά της International δίνουν λύσεις για κάθε μέρος του εξοπλισμού μιας ανεμογεννήτριας, τα διαφορετικά δημιουργικά της καμπάνιας τους κατευθύνουν στις αντίστοιχες προϊοντικές σελίδες που εξηγούν τα πλεονεκτήματά τους για κάθε ανάγκη, από την πιο απλή ως την πλέον απαιτητική. ​

Η καμπάνια τρέχει στις πλατφόρμες Meta, LinkedIn, Programmatic και Google Search, ενώ το κοινό-στόχος της είναι οι επαγγελματίες του κλάδου της αιολικής ενέργειας που δραστηριοποιούνται σε αιολικά πάρκα, αλλά και στην κατασκευή ανεμογεννητριών. Για καλύτερη και αποτελεσματικότερη στόχευση χρησιμοποιήθηκαν ειδικά audience expansions.​

​Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της AkzoNobel με την BAAS DIGITAL από το 2019 μέχρι σήμερα, μετράει ήδη 6 brands σε πάνω από 30 χώρες.