To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο ΙΑΒ Europe λανσάρει ένα νέο Digital Bootcamp

Ο ΙΑΒ Europe λανσάρει ένα νέο Digital Bootcamp
Ο κόσμος έχει αλλάξει δραστικά τους τελευταίους 10 έως 12 μήνες. Οι εταιρίες πρέπει να προσαρμόσουν και να αλλάξουν το εργατικό τους δυναμικό, εστιάζοντας περισσότερο από ποτέ σε διαδικασίες και λειτουργίες ψηφιοποίησης.

Για τα ψηφιακά μέσα και τους επαγγελματίες της διαφήμισης, η κατανόηση του τοπίου και των βασικών ικανοτήτων που απαιτούνται για να προχωρήσει κάποιος στον κλάδο θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση θέσεων εργασίας, ή στην επανεκπαίδευση για νέες ευκαιρίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η IAB Europe λανσάρει ένα νέο Digital Bootcamp για να προσφέρει ανεξάρτητη και αξιόπιστη εκπαίδευση για την ενίσχυση του ψηφιακού εργατικού δυναμικού σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Ενισχύστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες το 2021

Το Digital Bootcamp του IAB Europe είναι κατάλληλο για διαφορετικά επίπεδα γνώσεων και εμπειρίας και έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους εργαζόμενους να αναβαθμιστούν ή να επανεκπαιδευτούν για έναν νέο ψηφιακό ρόλο.

Με επικεφαλής τον Chief Economist Daniel Knapp του ΙΑΒ Europe και τον Programmatic Advisor and Partnerships Director της SeenThis, Andrew Hayward-Wright, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν από τους ειδικούς της αγοράς και τους ηγέτες του προγραμματισμού, οδεύοντας προς τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό του 2021. Με μη περιττές εξηγήσεις, με αμερόληπτες απόψεις και εφαρμογές κριτικής σκέψης, είναι must-attend μαθήματα για αυτούς που θέλουν να ενισχύσουν τις δεξιότητες τους και φυσικά τις ευκαιρίες εργασίας.

Tα Bootcamp απευθύνονται σε άτομα που ενδιαφέρονται είτε για μετάβαση στη ψηφιακή διαφήμιση είτε για εργασία μάρκετινγκ. Άτομα που πρόσφατα βρέθηκαν να επηρεάζονται από το τρέχον κλίμα εργασίας και χρειάζονται μια ανανέωση στην πρακτική της αγοράς, ή που επιθυμούν να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους γνώσεις για να αναπτυχθούν στους τρέχοντες ρόλους τους.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να έχουν εμπειρία στις πωλήσεις ή operations από entry level, έως και διοικητικό ρόλο.

Θα εξοπλιστούν με αρκετή τεχνογνωσία ώστε να μπορούν να αρχίσουν με αυτοπεποίθηση να προσεγγίζουν θέσεις σχετικές με ψηφιακές διαφημίσεις ή μάρκετινγκ που προηγουμένως δεν θα είχαν σκεφτεί να προσεγγίσουν.

Το Digital Bootcamp χωρίζεται σε αυτόνομες ενότητες, έτσι οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν σε ποια μέρη θα εγγραφούν. Ωστόσο, για τους νέους στην ψηφιακή διαφήμιση και μάρκετινγκ ή αν κάποιος θέλει ένα σωστό φρεσκάρισμα, συνιστάται να παρακολουθήσει τα courses με σειρά από το 1ο έως το 10ο. Κάθε ενότητα έχει διάρκεια 1,5 ώρα, συμπεριλαμβανομένης 1 ώρας για τη διάλεξη και 30 λεπτών για ζωντανή συνεδρία Q&A.