To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OAΣΑ: Ανάθεση 462.000 ευρώ στην Call Center Ελλάς

OAΣΑ: Ανάθεση 462.000 ευρώ στην Call Center Ελλάς


Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) προχωρά στην σύναψη σύμβασης με την Call Center Ελλάς για την ανάθεση του υποέργου «Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών σε θέματα που αφορούν στη λειτουργία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (Α.Σ.Σ.Κ.)», συνολικής αξίας 462 χιλιάδων ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ).

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η ανάθεση υπηρεσιών στελέχωσης και λειτουργίας του Τηλεφωνικού Κέντρου Πληροφόρησης Κοινού του ΟΑΣΑ (11185) και η ανάθεση υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών σε θέματα που άπτονται της λειτουργίας του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (Α.Σ.Σ.Κ.)

Συγκεκριμένα:

1.την εξυπηρέτηση πελατών (τηλεφωνική, ηλεκτρονική και αυτοπρόσωπη)

2. την επίλυση τεχνικών ζητημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου

3. την διαχείριση, έκδοση και εμφακέλωση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικών αιτημάτων επιβατών

4. την συγκέντρωση των παραπόνων του επιβατικού κοινού για κάθε θέμα που αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο/ κάρτα

5. την αρχειοθέτηση των προϊόντων κομίστρου (καρτών, εισιτηρίων)

6. την υποστήριξη στη διαχείριση και αποθήκευση προϊόντων κομίστρου

7. την ταξινόμηση επιστραφέντων προϊόντων κομίστρου

8. την ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε προωθητικές ενέργειες σχετικά με θέματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/ κάρτας

9. την παροχή υπηρεσιών γραμματειακής υποστήριξης