To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OCM Group: Πιστοποίηση TAG για ακόμη μια χρονιά

OCM Group: Πιστοποίηση TAG για ακόμη μια χρονιά

Στην OCM Group, την κορυφαία εταιρεία AdTech, απονεμήθηκε για ακόμα μία χρονιά η πιστοποίηση TAG (του Trustworthy Accountability Group) για το Brand Safety (BSC). Αυτή η έγκυρη πιστοποίηση επιβεβαιώνει την αφοσίωση της OCM στις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου και την αναδεικνύει ως αξιόπιστο συνεργάτη στο τοπίο του digital advertising.

“Αυτή η αναγνώριση αποτελεί απόδειξη της ακλόνητης δέσμευσής μας να τηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα Brand Safety», δήλωσε ο Γαληνός Γιαγλής, Managing Director της OCM Group. «Στην OCM, πιστεύουμε στην ενδυνάμωση των διαφημιζόμενων και των εκδοτών μας με απόλυτη σιγουριά μέσω του Open Web."

Η πιστοποίηση της TAG υποδηλώνει ότι η OCM Group έχει εκπληρώσει τις αυστηρές απαιτήσεις τις οποίες έχει θέσει ο οργανισμός, που αποτελεί παγκόσμια πρωτοβουλία που εργάζεται για την καταπολέμηση της εγκληματικής δραστηριότητας και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στο οικοσύστημα του digital advertising. Με την επίτευξη αυτής της πιστοποίησης για ένα ακόμη έτος, η OCM συνεχίζει να επιδεικνύει την ηγετική θέση που κατέχει στην αντιμετώπιση των βασικών προκλήσεων του κλάδου σχετικά με το brand safety.

Ο Όμιλος OCM, που ιδρύθηκε το 2013, δραστηριοποιείται με γραφεία στην Αθήνα και το Λονδίνο, ενώ διατηρεί σημαντικές συνεργασίες σε διάφορες περιοχές, όπως η Σλοβενία, η Ρουμανία, η Σερβία, η Κεντρική Ευρώπη, οι ΗΠΑ, η Κύπρος, το Ισραήλ. Η αποστολή μας επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση τόσο των διαφημιζόμενων όσο και των εκδοτών μέσω καινοτόμων λύσεων, που δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια και τη διαφάνεια των brands στο διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο.

Η TAG (Trustworthy Accountability Group) αποτελεί παγκόσμιο πρόγραμμα πιστοποίησης για την ενίσχυση της ασφάλειας και της διαφάνειας στο digital marketing. Για σχεδόν μια δεκαετία, τα προγράμματα και τα εργαλεία πιστοποίησης της TAG έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους στην ελαχιστοποίηση της δόλιας κυκλοφορίας, στην κοινή χρήση πληροφοριών σχετικά με τις απειλές, στην προστασία του Brand Safety και στην παροχή διαφάνειας. Η διεθνής κοινότητα μελών της TAG περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα και πιο σημαίνοντα brands στον κόσμο, agencies, publishers και adtech providers. H TAG είναι ο πρώτος και μοναδικός οργανισμός ανταλλαγής και ανάλυσης πληροφοριών (ISAO) για τον κλάδο του digital marketing. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την TAG, επισκεφθείτε το tagtoday.net