OCM & Tempo OMD «ζωντανεύουν» την καμπάνια της Παπαδοπούλου με το interactive advent calendar
Μετά το λανσάρισμα της νέας εορταστικής καμπάνιας «Μύρισε Χριστούγεννα» της Ε.Ι. Παπαδόπουλος, σε δημιουργική ιδέα της Solid Havas, η OCM και η Tempo OMD μεταφέρουν τη μαγεία των Χριστουγέννων στο ψηφιακό περιβάλλον, σχεδιάζοντας ένα interactive rich media advent calendar.
Το πρωτότυπο αυτό media first format, που «τρέχει» από την 1η Δεκεμβρίου, μεταμορφώνει το εικαστικό της καμπάνιας σε ένα ψηφιακό advent calendar. Κάθε ημέρα ξεκλειδώνει μόνο η αντίστοιχη ημερομηνία, αποκαλύπτοντας ένα νέο εικαστικό. Η οθόνη γίνεται έτσι ένα μικρό «παράθυρο» στη ζεστή, γιορτινή ατμόσφαιρα με αναφορές στις μυρωδιές και γεύσεις που συνδέονται με τα Χριστούγεννα. Πρωταγωνιστές του advent calendar είναι τα προϊόντα Παπαδοπούλου. Συνολικά έχουν σχεδιαστεί 25 διαφορετικά εικαστικά, τα οποία εμφανίζονται σταδιακά, χτίζοντας το αίσθημα της προσμονής και της προσδοκίας μέχρι την 25η Δεκεμβρίου όταν το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας προβάλλεται μέσα από το ίδιο το format. Παράλληλα, ήχος και countdown clock, ενισχύουν την αίσθηση “τελετουργίας” και τη συναισθηματική σύνδεση με το brand.
«Για μια τόσο ατμοσφαιρική καμπάνια όπως το “Μύρισε Χριστούγεννα”, θέλαμε η digital παρουσία να ξεπερνά κατά πολύ την standard branding επικοινωνία. Το rich media advent calendar που σχεδίασε η OCM, “κλειδώνει” πάνω στην ημερομηνία και ενισχύει καθημερινά την προσμονή μέχρι τα Χριστούγεννα, μεταφράζοντας το δημιουργικό όραμα της καμπάνιας σε μια σύγχρονη, interactive εμπειρία, απόλυτα ταιριαστή με τον κόσμο και τις αξίες του brand Παπαδοπούλου», δήλωσε η Δέσποινα Χοχλακίδη, Digital Strategy & Innovation Director της Tempo OMD.
Από την πλευρά της OCM, ο Χρήστος Μάλτης, Commercial Director GR, υπογραμμίζει τον ρόλο της καινοτομίας και του rich media στη δημιουργία ολοκληρωμένων brand experiences, όπου συμμετέχουν όλες οι αισθήσεις: «Αποτελεί για όλους εμάς στην OCM πρόκληση η δημιουργία εμπειριών που ξεχωρίζουν. Στόχος μας σε συνεργασία με την Tempo OMD, ήταν να μετασχηματίσουμε τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Ε.Ι. Παπαδόπουλος σε μια ζωντανή, digital εμπειρία. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες των rich media, σχεδιάσαμε ένα concept που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Ένα advent calendar που παντρεύει την καινοτομία με τη μαγεία των ημερών και καλεί το κοινό να επιστρέφει καθημερινά, χτίζοντας μια βαθύτερη σχέση με το brand.»
Η ενέργεια εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης της ψηφιακής παρουσίας της Ε.Ι. Παπαδόπουλος, συνδέοντας το brand με την εορταστική περίοδο και στο online περιβάλλον, με τρόπο διαδραστικό και συναισθηματικό, απολύτως εναρμονισμένο με τη συνολική καμπάνια, ώστε κάθε επαφή του χρήστη με το format να… «μυρίζει Χριστούγεννα».
