To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΟΔΑΠ: Spec 270.000 ευρώ για digital marketing

ΟΔΑΠ: Spec 270.000 ευρώ για digital marketing

Ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ) προχώρησε σε επαναπροκύρηξη του διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών Digital Marketing για την προβολή του brand Hellenic Heritage του ΟΔΑΠ, της ιστοσελίδας του, των υπηρεσιών του hhticket και hhstore, αλλά και του εμπορικού brand του ΟΔΑΠ.

H αξία της 12μηνης σύμβασης είναι 217.500,00 € πλέον ΦΠΑ 24%, (Προϋπολογισμός με ΦΠΑ: 269.700,00. €-, ΦΠΑ: 52.200,00€) και προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Πέμπτη 3 Ιουλίου και ώρα 15:00.

Ο ΟΔΑΠ (Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων) είναι αφοσιωμένος στη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών στους αρχαιολογικούς χώρους, τα ιστορικά ορόσημα, τα μνημεία και τα μουσεία της Ελλάδας. Η αποστολή του είναι η ανάδειξη και προώθηση της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τη λειτουργία των χώρων πολιτιστικής κληρονομιάς και ενισχύει τις συνέργειες με σύγχρονους πολιτιστικούς δημιουργούς και οργανισμούς άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς. Ο ΟΔΑΠ, τοποθετώντας τον πολιτισμό στο επίκεντρο της βιώσιμης ανάπτυξης, προσελκύει ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο τόσο σε γνωστούς όσο και σε λιγότερο γνωστούς αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία.

Ειδικότερα, το brand Hellenic Heritage, η ναυαρχίδα του ΟΔΑΠ, έχει ως αποστολή την ανάδειξη και διάδοση της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς προφέροντας στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη, ποιοτική εμπειρία. Μέσα από τον αρμονικό συνδυασμό βαθιάς ιστορικής γνώσης, εξατομικευμένων υπηρεσιών, καινοτόμων προϊόντων και μοναδικών εμπειριών, οδηγεί τον επισκέπτη στα πιο εμβληματικά μνημεία, μουσεία και αρχαιολογικούς θησαυρούς της Ελλάδας.

To φυσικό αντικείμενο του παρόντος έργου αφορά στην προβολή και ανάδειξη μέσω διαδικτύου της νέας διαδικτυακής πύλης (portal) Hellenic Heritage και των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΔΑΠ μέσα από την ψηφιακή αυτή πύλη, στην προβολή του εμπορικού brand του ΟΔΑΠ, Hellenic Heritage και των υπηρεσιών του προς τον επισκέπτη HHticket- ηλεκτρονικό εισιτήριο, HHstore- ηλεκτρονικό κατάστημα πολιτιστικών ειδών, των υφιστάμενων ή και νέων εξατομικευμένων εμπειριών (HHexperiences) και άλλων παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΔΑΠ.

Περιλαμβάνονται:

● Σχεδιασμός στρατηγικής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία θα αφορά στη δημιουργία στοχευμένου κοινού (target groups), διαμόρφωση πλαισίου επικοινωνίας της συνολικής ταυτότητας και παραγωγής περιεχομένου

● Διαχείριση των social media.

● Δημιουργία διαφημιστικού λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Google Ads.

● Υλοποίηση και διαχείριση της διαφημιστικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Ads) και στην Google (Google Ads).

● Δημιουργία εικαστικών (μπάννερ) για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Google Ads - διαφημιστικά γραφικά ή εικόνες.

Δημιουργία ecommerce flow & tracking set up.

1) Μελέτη και σχεδιασμός του ecommerce tracking flow πάνω σε ecommerce flow.

Παροχή υπηρεσιών Digital Marketing για την προβολή του brand Hellenic Heritage του ΟΔΑΠ, της ιστοσελίδας του και των υπηρεσιών του hhticket και hhstore Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων 12 – 115

2) Διαμόρφωση και προετοιμασία της αναγκαίας τεκμηρίωσης για την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας προς τον φορέα, τους εμπλεκόμενους στο κομμάτι της προβολής (marketing) και προς τους προγραμματιστές (developers).

3) Προετοιμασία των σχετικών οδηγιών στους προγραμματιστές για την υλοποίηση.

4) Προετοιμασία και ρύθμιση του Google Tag Manager (GTM).

5) Προετοιμασία και Ρύθμιση του Google Analytics 4 (GA4).

6) Τεχνικός έλεγχος της υλοποίησης.

7) Data based έλεγχος της υλοποίησης- έλεγχος βάσει δεδομένων.

8) Καταγραφή τυχόν σημείων χρειάζονται να διορθωθούν, βελτιστοποιηθούν.

9) Προετοιμασία των σχετικών οδηγιών στους προγραμματιστές για την υλοποίηση (διορθώσεις/βελτιστοποιήσεις).

10) Τεχνικός έλεγχος της υλοποίησης (διορθώσεις/βελτιστοποιήσεις) – Περιλαμβάνει καταγραφή τυχόν σημείων χρειάζονται να διορθωθούν, βελτιστοποιηθούν στο Google Tag Manager και καταγραφή τυχόν σημείων που χρειάζονται να διορθωθούν, βελτιστοποιηθούν στο Google Analytics.

11) Υλοποίηση και των σχετικών σημείων στο Google Tag Manager και Google Analytics.

Ρύθμιση Διαφημίσεων Google Ads - Shopping Ads.

● Ρύθμιση Καμπανιών Καταλόγου Προϊόντων στη Meta.-Δημιουργία και σύνδεση του καταλόγου προϊόντων με το Facebook Business Manager.

● Ρύθμιση Διαφημιστικών Καμπανιών Remarketing στη Meta.

● Μηνιαίο reporting (αναφορά) και ανάλυση αποτελεσμάτων.