To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy One: Η SEO στρατηγική στην εποχή των AI overviews

Ogilvy One: Η SEO στρατηγική στην εποχή των AI overviews

Τα Google AI Overviews έκαναν πλέον την εμφάνισή τους και στα ελληνικά αποτελέσματα αναζήτησης. Μετά την επίσημη ανακοίνωση της Google για την ενεργοποίησή τους σε χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία, τα AI Overviews ξεκίνησαν δοκιμαστικά και στην Ελλάδα, εμφανιζόμενα τόσο σε ελληνικούς όσο και σε αγγλικούς όρους αναζήτησης. 

Η SEO ομάδα της Ogilvy One, με συνεχή παρακολούθηση των εξελίξεων, εντόπισε ότι πάνω από 18.000 keywords ενεργοποιούν ήδη AI Overviews, με τα SEO projects που διαχειρίζεται να καταγράφουν πολλαπλές εμφανίσεις σε αυτό το νέο περιβάλλον αναζήτησης, όπως επισημαίνεται. 

Μία από τις πρώτες παρατηρήσεις είναι ότι τα AI Overviews μειώνουν σημαντικά την οργανική επισκεψιμότητα για informational, non-branded queries, με το CTR της πρώτης οργανικής θέσης να υποχωρεί έως και 34,5%. Η πτώση είναι ακόμη πιο αισθητή για αποτελέσματα εκτός της πρώτης τριάδας, τα οποία ωθούνται ακόμη χαμηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδιαίτερα σε mobile συσκευές. Αυτή η δυναμική επιβεβαιώνει την προσέγγιση της Ogilvy One ότι στη νέα εποχή του AI-powered search, δεν αρκεί απλώς να είσαι πρώτος. Πρέπει να είσαι παρών, αξιόπιστος και ορατός, σε κάθε σημείο του συνεχώς εξελισσόμενου customer journey.