Ogilvy & Toyota: Podcast με geolocation targeting

Η Toyota, σε συνεργασία με την Ogilvy, παρουσιάζει το «Traffic is a joke», ένα πρωτότυπο podcast που φέρνει το χιούμορ των κωμικών Μιχάλη Μαθιουδάκη και Βύρωνα Θεοδωρόπουλου, σε ένα από τα πιο απρόσμενα σημεία της καθημερινότητας: στην κίνηση.
Το Traffic is a joke χρησιμοποιεί geolocation targeting μέσω digital wallet και μία ειδική εφαρμογή που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο την κίνηση στους δρόμους. Τη στιγμή που εντοπίζεται μποτιλιάρισμα, ενεργοποιούνται αυτόματα push notifications και οι χρήστες που είναι σταματημένοι στην κίνηση ενημερώνονται για να ακούσουν το αντίστοιχο podcast. Έτσι, οι ταλαιπωρημένοι οδηγοί απολαμβάνουν επεισόδια που ταιριάζουν με την κατάστασή τους, με αστεία εμπνευσμένα από τη συγκεκριμένη περιοχή ή τον δρόμο όπου βρίσκονται, ή ακόμα και ανάλογα τη μέρα της εβδομάδας!
Το μποτιλιάρισμα, τα κορναρίσματα και τα φανάρια που δεν λένε να αλλάξουν - όλα γίνονται υλικό για γέλιο σε αυτή τη σειρά σύντομων podcast από την Toyota. Γιατί με λίγο χιούμορ, ακόμα και το πιο εκνευριστικό κομμάτι της μέρας μπορεί να μεταμορφωθεί σε κάτι διασκεδαστικό.
Δείτε το video της καμπάνιας εδώ:
Όπως δηλώνει εκπρόσωπος της Toyota Ελλάς:
«Η κίνηση στους δρόμους δεν είναι για κανέναν ευχάριστη υπόθεση. Σε ορισμένες περιπτώσεις δημιουργεί εντάσεις που με τη σειρά τους αυξάνουν την επικινδυνότητα την ώρα που οδηγούμε. Για εμάς στην Toyota η ασφάλεια των επιβατών είναι πάντα στον πυρήνα ανάπτυξης των οχημάτων. Με το Traffic is a joke, θέλουμε να προσφέρουμε μια ανάσα χαλάρωσης, υπενθυμίζοντας ότι η ψυχραιμία είναι σύμμαχος της ασφάλειας. Όταν ο οδηγός είναι πιο ήρεμος, ο δρόμος γίνεται πιο ασφαλής για όλους.»
Για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στο: www.toyota.gr/podcast
Ακούστε ολόκληρα τα επεισόδια εδώ: https://open.spotify.com/playlist/71FsWBfE7YiMBCDpOYGiha?si=o81dF4PFR62595jh0fGZnQ