To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ολοκληρώθηκαν τα δύο πρώτα ψηφιακά events του IMC 2021

Ολοκληρώθηκαν τα δύο πρώτα ψηφιακά events του IMC 2021
Είναι πιο έξυπνες οι ομάδες που δίνουν έμφαση στην ποικιλομορφία της σκέψης; Τί είναι αυτό που τις κάνει πιο δημιουργικές και εν τέλει πιο αποδοτικές; Πόσο ρίσκο χρειάζεται να εντάξουμε στις επιλογές μας;

Με ερωτήματα σαν αυτά, ολοκλήρωσαν τις εργασίες τους τα δυο πρώτα ψηφιακά events του IMC 2021 ( https://www.imc21.gr ) από τον ΙΑΒ Hellas, με τη συμμετοχή καταξιωμένων στελεχών της αγοράς από εταιρείες όπως η Cosmote, η Microsoft, η Kaizen Gaming, η Newtons, η BusyBuilding. Τα events υποστηρίζουν χορηγικά οι εταιρείες Παπαστράτος, Kaizen Gaming, Elpedison και Giraffes in the Kitchen.

1ο event - Advertising & Digital



O δημοσιογράφος Κώστας Γιαννακίδης κατεύθυνε τη συζήτηση και οδήγησε τους καταξιωμένους καλεσμένους σε δημιουργικές συνειδητοποιήσεις και παραδοχές για τη δυναμική της διαφορετικότητας στη σκέψη. H Μαρίνα Καταροπούλου, Επικεφαλής Εσωτερικής Επικοινωνία του Ομίλου ΟΤΕ, προσέγγισε τον τρόπο που η πανδημία μας εξέλιξε επαγγελματικά, ο Τάσος Παγκάκης, Marketing & Communication Consultant της Borrow my Brain, έδωσε έμφαση στη σημασία του ψυχολογικού παράγοντα. Κατόπιν, ο Ανδρέας Γρηγοριάδης, Head Creative - Newtons Laboratory, έδωσε θετικό πρόσημο στον τρόπο που ανταποκριθήκαμε και η Έφη Κομνηνού, Managing Partner της Busybuilding, τοποθετήθηκε για το internal branding το ανανεωμένο ενδιαφέρον του.

Τη συζήτηση προλόγισε ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας της Παπαστράτος και πρόεδρος του IMC 2021. Μοιράστηκε τη σκέψη ότι οι απαιτητικές εξελίξεις της πανδημίας μας δίδαξαν τη σημασία της εμπιστοσύνης στην επιστήμη και στην τεχνολογία καθώς και την αναγκαιότητα για συνεργασία.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν το 1ο digital event από την κεντρική σελίδα του συνεδρίου https://www.imc21.gr και στο λινκ: https://youtu.be/IY95qlSB1GQ

2ο event - Science & Technology



Θέλοντας να σηματοδοτήσει αυτή τη νέα εποχή συζητήσεων & συνεδριών από τον ΙΑΒ Hellas, η εισαγωγή, ο συντονισμός και η συζήτηση των δυο αυτών τομέων που παραδοσιακά… ανδροκρατούνται, πήγε αποκλειστικά σε γυναίκες που διαπρέπουν στον τομέα τους.

Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος και editor της αθηΝΕΑς, Μαριάννα Σκυλακάκη. H Λία Κομνηνού, Διευθύντρια Εμπειρίας Πελατών και Συνεργατών της Microsoft για την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, μοιράστηκε το πόσο απαραίτητο είναι να είσαι φιλικός σε ανορθόδοξες αποφάσεις για να μπορείς να είσαι αποτελεσματικός, η Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην ΚΚ Consulting, ανέδειξε το ότι δεν υπάρχει Μέσος Καταναλωτής και τα διαφορετικά νοητικά μοντέλα στo usability testing μας το υπενθυμίζουν καθημερινά, ενώ ηΗ Γωγω Γάτη, Operation Optimization Manager, Kaizen Gaming ανέτρεξε στο μοντέλο ανάπτυξης ομαδικής διαμόρφωσης του Tuckman και στο πως οταν σαν ομάδα ενσωμάτωσαν ένα νέο μέλος με διαφορετικές προσλαμβάνουσες, τους βοήθησε να εξελιχθούν.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν το 1ο digital event από την κεντρική σελίδα του συνεδρίου https://www.imc21.gr και στο λινκ: https://youtu.be/ExKOOM7ZEFw

Στατιστικά:

  • 1700 στελέχη της αγοράς έχουν παρακολουθήσει τα events συνολικά
  • Ο μέσος όρος θέασης ξεπερνάς τα 30 λεπτά
  • 89% βρήκαν ενδιαφέροντα τα θέματα συζήτησης
  • 93% απαντούν θετικά στο αν θα σύστηναν το IMC σε συναδέλφους τους
  • 88% επηρεάστηκαν θετικά για τον IAB Hellas εξαιτίας των events

Χορηγοί:

Τον θεσμό του IMC 2021 υποστηρίζουν οι εταιρείες Kaizen Gaming, Παπαστράτος, Elpedison και Giraffes in the kitchen.

Eπόμενο digital event:

17 Ιουνίου / Society and Sustainability. Γραφτείτε εδώ: https://www.imc21.gr