To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Π.Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής LENOVO: Κινητήριος δύναμή μας η εμπιστοσύνη των πελατών μας

Π.Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής LENOVO: Κινητήριος δύναμή μας η εμπιστοσύνη των πελατών μας

Ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Γενικός ∆ιευθυντής της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, µίλησε στο adbusiness για τις σηµαντικές πρωτιές της εταιρείας το 2022, τη στρατηγική που ακολουθεί όσον αφορά το περιβαλλοντικό και ηθικό της αποτύπωµα, αλλά και το ρόλο που µπορεί να διαδραµατίσει στο εγχείρηµα του ψηφιακού µετασχηµατισµού της Ελλάδας.

Γράφει ο ∆ηµήτρης Τσουκαλάς

adb: Με βάση τα αποτελέσµατα της IDC, η Lenovo το 2022 κατέκτησε την 1η θέση στις προτιµήσεις των καταναλωτών, τόσο στα Consumer Notebooks όσο και στα Large Enterprise Notebooks. Ποια είναι η στρατηγική πίσω από αυτήν τη σηµαντική επιτυχία;

H Lenovo ήρθε 1η τη χρονιά που µας πέρασε τόσο στις προτιµήσεις των καταναλωτών στα Consumer Notebooks, µε µερίδιο αγοράς 27,69%, αλλά και στις προτιµήσεις των µεγάλων επιχειρήσεων του ιδιωτικού τοµέα, µε πραγµατικά εντυπωσιακό µερίδιο αγοράς σε αυτή την κατηγορία, που ανήλθε σε 41,53%.

Πρόκειται για δύο πολύ σηµαντικές πρωτιές για όλους εµάς στη Lenovo και είµαι ιδιαίτερα περήφανος, τόσο για την οµάδα της Lenovo αλλά και για όλους τους συνεργάτες µας, οι οποίοι συνέβαλαν ουσιαστικά στα αποτελέσµατα αυτά. Επίσης, σηµαντική έχει υπάρξει και η πελατοκεντρική προσέγγιση, που είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής που ακολουθούµε.

Η εµπιστοσύνη αυτή των πελατών µας είναι η κινητήριος δύναµη πίσω από όλες τις προσπάθειές µας να δηµιουργούµε καλύτερες εµπειρίες και να παρέχουµε πιο έξυπνη τεχνολογία για όλους.

adb: Το µεγάλο στοίχηµα για την Ελλάδα είναι ο ψηφιακός µετασχηµατισµός της. Σε ποιο στάδιο θα λέγατε πως βρίσκεται αυτήν τη στιγµή η χώρα όσον αφορά αυτό το εγχείρηµα; Υπάρχει ακόµη πολύς δρόµος που θα πρέπει να καλυφθεί και πολλές προκλήσεις που χρειάζεται να ξεπεραστούν, προκειµένου να φτάσουµε στα επίπεδα άλλων πιο ώριµων -ψηφιακά- χωρών;

Στον πιο πρόσφατο ∆είκτη Ψηφιακής Οικονοµίας και Κοινωνίας της Ε.Ε., όσον αφορά στην ενσωµάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας στις επιχειρηµατικές δραστηριότητες, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 25η θέση µεταξύ των 27 κρατών-µελών της Ε.Ε., άρα έχουµε µεγάλο περιθώριο να τα πάµε πολύ καλύτερα. Επίσης, όσον αφορά στην ενσωµάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στις επιχειρηµατικές δραστηριότητες, οι επιδόσεις της Ελλάδας (39%) υπολείπονται του µέσου όρου της Ε.Ε. (55 %). Παράλληλα όµως, πρέπει να σηµειωθεί ότι το 20% των µικροµεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα πωλούν τα αγαθά και τις υπηρεσίες τους µέσω διαδικτύου, ποσοστό που υπερβαίνει τον µέσο όρο της Ε.Ε. (18%). Αυτό, κατά την άποψή µου, αποτυπώνει ξεκάθαρα τη δυναµική µας. 

Στην Ελλάδα σήµερα γίνονται σταθερά βήµατα προόδου, µε την πανδηµία να έχει παίξει ουσιαστικό ρόλο στην εκτίναξη της ταχύτητας µε την οποία πραγµατοποιούνται οι αλλαγές.

Οι βασικές προκλήσεις που καλούµαστε να διαχειριστούµε για την περαιτέρω ανάπτυξη της χώρας, είναι αυτές της ξεκάθαρης στρατηγικής για την τεχνολογική ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα στις µικροµεσαίες επιχειρήσεις. Είναι, θεωρώ, απόρροια της αδυναµίας πλήρους κατανόησης του τι µπορεί να προσφέρει σήµερα η τεχνολογία στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους.

Επίσης, σηµαντική πρόκληση είναι αυτή της ασφάλειας. Ιδιαίτερα τώρα που το remote working είναι ήδη πολύ πιο διαδεδοµένο και αδιαµφισβήτητα η τάση για το µέλλον.

Η προστασία των πελατών µας αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα µε κάθε προϊόν Lenovo, από την κατασκευή έως την απόσυρσή του. Η απάντηση της Lenovo στα θέµατα ασφάλειας, τόσο για επιχειρήσεις όσο και για καταναλωτές, είναι η οµπρέλα προστασίας µε την ονοµασία ThinkShield. Πρόκειται για ένα ολοκληρωµένο χαρτοφυλάκιο εργαλείων ασφάλειας, που περιλαµβάνει hardware, software, υπηρεσίες και διαδικασίες.


adb: Ποια είναι η θέση και ο ρόλος της Lenovo σε αυτό το περιβάλλον; Πώς µπορεί να συµβάλει στη θετική εξέλιξη αυτού του σηµαντικού εγχειρήµατος για την ελληνική οικονοµία και το εγχώριο επιχειρείν;

Ο ρόλος του κλάδου της τεχνολογίας για την κοινωνία και την οικονοµία είναι, πλέον, πιο κοµβικός από ποτέ. Με γνώµονα αυτό, στη Lenovo, µε τη στρατηγική µας κατεύθυνση Lenovo 360, ακολουθούµε µια ολιστική προσέγγιση προτείνοντας και προσφέροντας στους πελάτες µας προϊόντα και λύσεις που φέρνουν απρόσκοπτη σύνδεση και συνεργασία µεταξύ χρηστών, χώρων και συσκευών.

Στο νέο αυτό επιχειρηµατικό τοπίο, η Lenovo παίζει καίριο ρόλο στην αντιµετώπιση των αναγκών των πελατών µας, από όλες τις επιχειρηµατικές σκοπιές. Η προσέγγιση αυτή έχει ως αποτέλεσµα ένα καλύτερο customer experience. Αυτό περιλαµβάνει τη χαρτογράφηση των αναγκών κάθε πελάτη και τη δηµιουργία µιας ξεκάθαρης στρατηγικής για την τεχνολογική του ανάπτυξη, το βέλτιστο µοντέλο αγοράς των τεχνολογικών προϊόντων αλλά και άλλων λύσεων που χρειάζονται για το επόµενό τους βήµα, έως και το aftersales support.

adb: Τα ζητήµατα διαφορετικότητας, συµπερίληψης και γυναικείας ενδυνάµωσης, αλλά και οι πολιτικές βιωσιµότητας, πώς εντάσσονται στη φιλοσοφία αλλά κυρίως στη στρατηγική και τη λειτουργία της Lenovo;

Είναι αυτονόητο πια ότι κάθε εταιρεία πρέπει να έχει συγκεκριµένες και ξεκάθαρες στρατηγικές και προγράµµατα τόσο για το περιβαλλοντικό, όσο και για το «ηθικό» αποτύπωµά της.

Στη Lenovo είµαστε περήφανοι που πρόσφατα αναγνωρισθήκαµε στο ∆είκτη Ισότητας των Φύλων του Bloomberg (Bloomberg Gender Equality Index), για τις προσπάθειές µας όσον αφορά στην ισότητα των φύλων στον εργασιακό χώρο. Συγχρόνως, υλοποιούµε στοχευµένα προγράµµατα, για να αυξήσουµε τη συµπερίληψη, τη διαφορετικότητα αλλά και τη µεγαλύτερη συµµετοχή γυναικών στην τεχνολογία και στις επόµενες γενιές στο STEM, δηµιουργώντας ένα µέλλον χωρίς αποκλεισµούς για όλους.

H Lenovo έχει ήδη ανακοινώσει το στόχο της για Νet-Ζero σε εκποµπές αερίων θερµοκηπίου (GHG) έως το 2050 και είναι µια από τις µόλις 139 εταιρείες στον κόσµο µε σχέδιο επικυρωµένο και εγκεκριµένο από την πρωτοβουλία Science Based Targets Initiative (SBTi).

Παράλληλα, έχουµε ξεκινήσει σε διεθνές επίπεδο µια καινοτόµα πρωτοβουλία για την αντιστάθµιση εκποµπών διοξειδίου του άνθρακα, το Lenovo CO2 Offset Services. Η υπηρεσία αυτή προσφέρει την ευκαιρία σε όλους µας να αντισταθµίσουµε το περιβαλλοντικό αποτύπωµα της νέας µας συσκευής, µέσα από µια ευρεία λίστα προγραµµάτων αντιστάθµισης εκποµπών που είναι εγκεκριµένα από τον ΟΗΕ.

Ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, είναι καθήκον µας να αφουγκραζόµαστε και να προσπαθούµε να δώσουµε λύσεις σε όλα τα καίρια ζητήµατα που απασχολούν την ανθρωπότητα, αλλά και να στοχεύουµε σε µια πιο δίκαιη κοινωνία.