TikTok: Υπέγραψε συμφωνία για να αποφύγει την απαγόρευσή του στις ΗΠΑ
Η νέα εταιρική οντότητα θα φέρει την επωνυμία «TikTok USDS Joint Venture LLC» και θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη δομή εντός του ομίλου TikTok.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα εταιρική οντότητα θα φέρει την επωνυμία «TikTok USDS Joint Venture LLC» και θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη δομή εντός του ομίλου TikTok.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Sol Saltiel, Founder και CEO της Fast River, μίλησε στο adbusiness για την νεανική προσοχή και τον ψηφιακό κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδικά για την ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παγκόσµια αναγνώριση στην καινοτοµία του AI στο ψηφιακό µάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Μύρισε Χριστούγεννα» και στο digital περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επανασχεδιασμός της εμπειρίας του πελάτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πλήρης επανασχεδιασμός με νέα features
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
17 κατηγορίες – 75 βραβεία – Έργα που άφησαν το αποτύπωμά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κοινή προωθητική δράση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην AI the Academy η ανάπτυξη εκπαιδευτικής πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης για τις εταιρείες-μέλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η τιμή έκδοσης των ομολογιών ήταν στο άρτιο και αυτές φέρουν σταθερό ετήσιο κουπόνι 6,25%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory