Cambo και Λάμπρος Φισφής «χακάρουν» τη Domino’s Pizza
Για πρώτη φορά η Domino’s Pizza πραγματοποιεί ενέργεια που τρέχει εξ ολοκλήρου στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά η Domino’s Pizza πραγματοποιεί ενέργεια που τρέχει εξ ολοκλήρου στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈδωσε πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων των χρηστών του, μεταξύ των οποίων και σε μηνύματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανακοίνωση της συνεργασίας έγινε στο πλαίσιο του συνεδρίου e-commerce Expo Greece & Southeast Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Findastic ενσωμάτωσε στο eshop του My market η Netstudio
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα happy xmas gifts έχουν «κατακλύσει» το ΠΛΑΙΣΙΟ, πιο ιδιαίτερα και πιο ξεχωριστά από ποτέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα δεδομένα για την αξιοποίηση του YouTube στην επικοινωνία και στο μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδότες βιβλίου καλούν την κυβέρνηση να εφαρμόσει μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε αφορμή τα 90 χρόνια του δημιούργησε ένα microsite για να τιμήσει τον πρώτο σταρ της Disney.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια «Μύρισε Γιορτές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κανάλι ανταποκρίνεται στις πιέσεις της Ε.Ε. για καλύτερο έλεγχο στο περιεχόμενό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ βραβευμένος Μεξικανός σκηνοθέτης δίνει συνέντευξη με αφορμή το “Roma”, μια από τις σημαντικότερες ταινίες της χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦιλοδοξεί να αναδείξει νέα ταλέντα στην επικοινωνία της επιστήμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory