Instagram: Κοιτάζοντας πίσω στο 2017...
Η αγοραστική περίοδος των Χριστουγέννων συμπίπτει με την εποχή της αναθεώρησης του έτους και σε αυτό το πλαίσιο το Instagram μοιράστηκε την συνολική "ματιά" του στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγοραστική περίοδος των Χριστουγέννων συμπίπτει με την εποχή της αναθεώρησης του έτους και σε αυτό το πλαίσιο το Instagram μοιράστηκε την συνολική "ματιά" του στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ έντονη ήταν η κινητικότητα που κατέγραψε το Linkwise Affiliate Network την ημέρα του Black Friday και στην οποία φέτος συμμετείχαν περίπου 100 διαφημιζόμενοι και 2.000 affiliates.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεώθηκε το νέο MissBloom.gr, το αγαπημένο site των γυναικών, ιδιοκτησίας του Ομίλου “Αττικές Εκδόσεις”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της τεχνολογίας στην Ελλάδα, γιορτάστηκαν σε μια εντυπωσιακή βραδιά, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διεθνής Αμνηστία επέλεξε την πλατφόρμα Truly Media για την επιβεβαίωση αναφορών σχετικών με την παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΚΑΕ Παναθηναϊκός γνωστοποίησε την έναρξη της συνεργασίας με την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Viber, ώστε οι φίλοι της ομάδας να έχουν το δικό τους κανάλι επικοινωνίας με τους “πράσινους”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔείτε πώς θα ακολουθήσετε το Public Account μας στο Viber
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εμφάνιση και χρώματα, περισσότερες ειδήσεις, ευκολότερη πλοήγηση για το site που καλύπτει τον χώρο των media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Aldemar Resorts, είναι η νέα είσοδος στο χαρτοφυλάκιο των συνεργατών της Nelios, του μοναδικoύ Digital Marketing Agency στην Ελλάδα, απόλυτα καθετοποιημένου στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου για ξενοδοχεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ελληνικό κινηματογραφικό Φεστιβάλ Adventure Film Festival, αφιερωμένο στις αθλητικές δραστηριότητες περιπέτειας, πραγματοποιήθηκε επιτυχώς για τέταρτη χρονιά, στις 18 & 19 Νοεμβρίου, στο θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παντελής Βλαχόπουλος αναλαμβάνει καθήκοντα Editorial Director στο Sport24.gr, το μεγαλύτερο αθλητικό brand της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο εξειδικευμένο Travel affiliate event πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου, στο Gazarte στο Γκάζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory