Cosmote: Μεγάλη ανταπόκριση στο #GrowYourBusiness - Digital Training
Με μεγάλη επιτυχία και εκατοντάδες συμμετοχές, ολοκληρώθηκε σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα η πρώτη φάση του #GrowYourBusiness - Digital Training
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία και εκατοντάδες συμμετοχές, ολοκληρώθηκε σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα η πρώτη φάση του #GrowYourBusiness - Digital Training
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens Tech College, το πρώτο κολέγιο τεχνολογίας, στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης και εξέλιξης του προχώρησε σε redesign της επίσημης ιστοσελίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Novasports.gr και o Mythos ένωσαν τις δυνάμεις τους στην κορυφαία στιγμή της σπουδαιότερης ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης στο χώρο του μπάσκετ, της EuroLeague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύματα στον ξένο Τύπο αναφέρουν πως διαφημιζόμενες εταιρείες δέχθηκαν refunds που αγγίζουν ποσά τόσο μικρά έως και τα 3 δολάρια από το YouTube...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχυμένες Mobile διαφημιστικές λύσεις σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθοριστική ήταν η συμβολή του Facebook στην πρόσφατη καμπάνια της Eurobank για την προώθηση νέας προπληρωμένης κάρτας που απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber ανακοίνωσε την κυκλοφορία των πλήρως ανανεωμένων Επεκτάσεων Συνομιλίας (Chat Extensions), ενός εργαλείου που κυκλοφόρησε αρχικά τον Δεκέμβριο του 2016 και επιτρέπει την κατανάλωση και την κοινή χρήση περιεχομένου εντός της εφαρμογής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑToi&moi και Generation Y ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα fashion e-store με στόχο την κορυφή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία τόνισε πως διαφωνεί και θα προχωρήσει σε περαιτέρω διερεύνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σύναψη μακροχρόνιας στρατηγικής συνεργασίας με σκοπό την ταχύτερη ανάπτυξη των ψηφιακών δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες, ανακοίνωσαν οι δύο όμιλοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Παρασκευή 23/06, το Capital.gr, το μεγαλύτερο οικονομικό site της χώρας, βρίσκεται on air με πλήρως ανανεωμένο design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοικητική αναδιάρθρωση από τον όμιλο της 24MEDIA σε συνεργασία με το κολέγιο τεχνολογίας Athens Tech College.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory