Η Publicis One ανέλαβε το Nestlé Infant Nutrition
H Publicis One αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του online λογαριασμού του Nestlé Infant Nutrition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Publicis One αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του online λογαριασμού του Nestlé Infant Nutrition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι στρέφονται στα social media για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα 'likes' και να αισθανθούν καλά για τον εαυτό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την ΠΑΕ Ολυμπιακός και τo μεγάλο της χορηγό Stoiximan.gr στο Στάδιο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" η ολοκληρωμένη Virtual Reality εμπειρία “ΕΙΜΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ”!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του Facebook έφθασαν τα 1,94 δισεκατομμύρια στις αρχές Απριλίου, δηλαδή περίπου το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Στέφανος Τζανάκης αναλαμβάνει Editorial Director του NEWS 24/7 μετά την επιτυχημένη πορεία του σε Νέα και Έθνος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ παγκόσμιος "digital guru" αποτελεί τον keynote ομιλητή του ετήσιου Tech Fest της ATCOM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον θερμό Μάιο παραδίδει την σκυτάλη των λαμπερών ελληνικών καλοκαιρινών εμπειριών ο Απρίλιος. «Απογειώνεται» το πλάνο προώθησης του Discover Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 7η Τακτική ΓΣ του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) πραγματοποιήθηκε στις 26/4/2017 στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ερευνητικό έγγραφο το οποίο αναφέρει η αυστραλιανή εφημερίδα The Australian, αποκαλύπτει πώς το Facebook χρησιμοποιεί τους έφηβους χρήστες και το πώς «νιώθουν» για να προβάλει σχετικές διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει και την κατασκευή του νέου site για την καμπάνια της εταιρείας, Kids@Safety.
Η Brandwatch δουλεύει στενά με την ομάδα του social δικτύου για να αναγνωρίσει νέους και αποκλειστικούς τρόπους, μέσω των οποίων θα εξυπηρετηθούν οι πελάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τηλεπικοινωνιακός όμιλος παρουσίασε τα οικονομικά του αποτελέσματα για τη χρήση του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory