Νέες προσθήκες στο ReadPoint
Επτά νέες εφημερίδες απέκτησαν ψηφιακή μορφή από τις 27 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπτά νέες εφημερίδες απέκτησαν ψηφιακή μορφή από τις 27 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο e-satisfaction λανσάρει το Customer Experience Badge, ένα ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης πωλήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝ.Ε.Δ) ανέλαβε την πρωτοβουλία της θέσπισης του «Κώδικα Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand σήμερα ανανεώνει πλήρως την online εικόνα του μέσα από το νέο e-shop που δημιουργήθηκε από τη Netsteps.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ., διοργανώνει το επόμενο συνέδριο της σειράς Game Changer...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιερευνήθηκαν οι ανάγκες χαρτογράφησης της εταιρικής εικόνας, με τη συμμετοχή στελεχών του marketing και της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε στρατηγική συμφωνία με τον Όμιλο FF Group προχώρησε η CLOUDBIZ, με στόχο την περαιτέρω επέκτασή της σε αγορές του εξωτερικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 27.600 επισκέπτες έκαναν μια ‘βόλτα στο μέλλον’ μέσα από μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία με την υπογραφή της Κωτσόβολος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά ευρήματα συνεχίζει να φέρνει στην επιφάνεια η ενάλια έρευνα που πραγματοποιείται με την καθοριστική συμβολή της τεχνολογίας μέσα από τα δίκτυα νέας γενιάς COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζοντας τα πέντε χρόνια λειτουργίας, η ομάδα του Oneman.gr, ετοιμάζεται μέσα στο 2017 να αποκτήσει το δικό της Σπίτι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Warner Bros προχώρησε στην εξαγορά της Machinima, τις εταιρείας digital προγραμματισμού, με εστίαση στο gaming.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγαπημένη σειρά BIG TALK, επιστρέφει με 4 νέα επεισόδια ειδικά σχεδιασμένα για το brand AXE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory