Τα είπαν Παπαγεωργίου και Κρέτσος για την ψηφιακή αγορά
Συνάντηση του προέδρου του IAB Hellas Σπύρου Παπαγεωργίου με το Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ελευθέριο Κρέτσο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση του προέδρου του IAB Hellas Σπύρου Παπαγεωργίου με το Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ελευθέριο Κρέτσο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε το branded content website Honda Roadtrips για την Honda Moto Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Γαλλίας διέταξε τη Microsoft να "σταματήσει τη συλλογή υπερβολικού όγκου δεδομένων των χρηστών"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην avakon+ η σελίδα Facebook των Προϊόντων FUTURO για Ελλάδα και Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνο συνεργασίας μεταξύ gi-Cluster και Imaginove
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες εμπειρίες μέσω του thelifenetwork.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH XPLAIN αναλαμβάνει την ανάπτυξη και εφαρμογή της Digital στρατηγικής για τη νέα, καινοτόμα σειρά φυσικών εντομοαπωθητικών “Sam loves Betty”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τhink Plus μπορεί πλέον να ισχυριστεί και επίσημα ότι είναι στενή συνεργάτης της Google!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο της Brainfood Media ανήκει πλέον το μεγαλύτερο portal ενημέρωσης για την εκπαίδευση, το οποίο κλείνει 17 χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Euronews λανσάρει μια νέα, ολοκληρωτικά αναμορφωμένη έκδοση του website του, προσφέροντας μια εμπειρία χρήστη που βασίζεται στο concept "All Views".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μια ακόμη χρονιά το Nou-Pou.gr παρουσιάζει τον απόλυτο καλοκαιρινό οδηγό διασκέδασης για το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζουν μέσα από την παράταση της ενέργειας "Grab&Go Spirits"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory