Threenitas: VR εφαρμογή για την Παπαστράτος
Η εφαρμογή βασίζεται στην τεχνολογία Samsung Gear VR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εφαρμογή βασίζεται στην τεχνολογία Samsung Gear VR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε 98% ανέρχεται το ποσοστό των πελατών του www.you.gr που δήλωσαν ότι θα αγόραζαν ξανά από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι αναφέρει σε συνέχεια δημοσιευμάτων στον Τύπο σχετικά με ενδεχόμενη αύξηση του ειδικού τέλους κινητής τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με συμμετοχή 110 στελεχών διαφημιζόμενων εταιρειών πραγματοποιήθηκε το 2o Digital Session του ΣΔΕ με θέμα το mobile, την Τρίτη 22 Μαρτίου με χορηγό επικοινωνίας τη Direction
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημείωσε το μεγαλύτερο ως σήμερα καταγεγραμμένο monthly audience reach στο ελληνικό Διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η iSquare ανακοινώνει ότι η διάθεση του νέου iPhone SE με 4-ιντσών οθόνη, ξεκινά στην Ελλάδα στις 7 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χαιρετισμός του Γενικού Γραμματέα Αντώνη Παπαδεράκη σε ημερίδα της ΕΚΠΟΙΖΩ για τα Ψηφιακά Δικαιώματα του Καταναλωτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φοιτητές συμμετείχαν στην επιμέλεια των κειμένων στα sites του Ομίλου (Huffington Post Greece, News247, Oneman, Ladylike, Sport24 & Contra).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο διαδικτυακός ταξιδιωτικός οδηγός που προβάλλει και αναδεικνύει προορισμούς της Ελλάδας σε μορφή web tv, άλλαξε γραμμή πλεύσης και έστρεψε το βλέμμα προς τα Επτάνησα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η New Media Concept καταγράφει μέσω Brandwatch τα ευρήματά της για το Buzz που έχει προκαλέσει το μεταναστευτικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 24MEDIA γίνεται η πρώτη εταιρεία η οποία δημιουργεί τη θεση της Διεύθυνσης Γυναικείου Περιεχομένου και ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την Μαριλού Ρεπαπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος 24MEDIA για 4η συνεχή χρονιά και η HuffPost Greece, για δεύτερη χρονιά ήταν Χρυσοί Χορηγοί των Ermis Awards, υποστηρίζοντας έμπρακτα το χώρο της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory