TD: Ενέργεια για την Avene PhysioLift
Λανσάρισμα native καμπάνιας σε συνεργασία με την Pierre Fabre.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λανσάρισμα native καμπάνιας σε συνεργασία με την Pierre Fabre.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα Senior e-Business Executive αναλαμβάνει ο Βασίλης Κωστόπουλος με στόχο την ανάπτυξη του SportKit.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H M-STAT θα λάβει μέρος σε ένα από τα μεγαλύτερα συνέδρια στο χώρο του e-commerce & του digital marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιήθηκε ετήσια συνάντηση της Διοικητικής Ομάδας του Ομίλου ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Oded Lev, Chief Revenue Officer της ΕngageYa, μίλησε στο adbusiness για την παρουσία στην Ελλάδα, τα χαρακτηριστικά και τις τάσεις του native advertising αλλά και την εγχώρια online αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Avocarrot εντάχθηκε στο διεθνές δίκτυο Endeavor, μη κερδοσκοπικού οργανισμού στήριξης της επιχειρηματικότητας, στο 63ο διεθνές πάνελ επιλογής της Endeavor Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Φεβρουάριο κατέγραψε το gazzetta.gr, τόσο σε μοναδικούς χρήστες όσο και σε προβολές σελίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΕΤΤ πραγματοποίησε πρόσφατα παρουσίαση για το «Pricescope», το Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θέση υπέρ του ad-blocking πήρε η Mondelez International, τονίζοντας πως όχι μόνο δεν ανησυχεί, αλλά μπορεί και να \"καλωσορίσει\" τη συγκεκριμένη πρακτική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δικό της ξεχωριστό «βασίλειο» στο πρώτο γυναικείο site, Queen.gr, απέκτησε η Δούκισσα Νομικού με την έναρξη λειτουργίας του DutchesssDaily.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση του ψηφιακού πλάνου επικοινωνίας της ταινίας «Ο Γιός του Σαούλ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory